דף 1 מתוך 1
שמירת הקלטה באופן אוטמטי
נשלח: 10:55 05/04/2016
על ידי davd
באם הקלטתי שיעור ארוך ובאמצע התנתק לי השיחה, או שבטעות שכחתי לעשות שמירה וכד' אז הפסדתי את כל ההלטה,
למה שההקלטות לא יישמרו באופן אוטומטי, ואם יקרה שמשהו יחליט באמצע ההקלטה שהוא לא מעונין בהקלטה שהוא יצטרך להקיש *, ולבטל את ההקלטה.
כלומר שבתחילת ההקלטה יושמע "אנא הקליטו הודעתכם לאחר הישמע הצליל ולסיום נתקו את השיחה או הקישו #", ואז אם המקליט מעוניין לשמוע את מספר הקובץ או להקליט מחדש או לבטל את ההקלטה שיצטרך להקיש כוכבית, ואם לא מספיק שינתק את השיחה וההקלטה תישמר באופן אוטומטי.
Re: שמירת הקלטה באופן אוטמטי
נשלח: 11:24 05/04/2016
על ידי ימות המשיח
דבר ראשון - ההקלטות לא נמחקות, גם אם השיחה התנתקה באמצע - תמיד תוכל לשחזר אותן משלוחת סל המחזור במערכת.
דבר שני - אתה יכול להגדיר שההקלטות תמיד ישמרו ויכנסו לשלוחה, גם את השיחה התנתקה באמצע.
אתה מוסיף את השורה:
ראה הגדרה זו בשרשור ההסבר על
השמעת קבצים
הגדרה זו מופיע גם בשרשור ההסבר על
שלוחת הקלטות
Re: שמירת הקלטה באופן אוטמטי
נשלח: 16:51 05/04/2016
על ידי davd
סל המיחזור מועיל רק אם יש לי אינטרנט ואם לא אני תקוע, כמו"כ אם מאזין הקליט משהו (וזה יכול לקרות כל יום הרבה) והתנתק לו השיחה וכדו' איך בדיוק משהו אמור לדעת על ההקלטה שהייתה אמורה להיכנס למערכת והועברה בטעות לסל המיחזור (אני מאמין שלא התכוונתם לכך שאצטרך להאזין כל יום לכל ההקלטות של סל המיחזור).
וגם הפיתרון של ההגדרה של שמירה אוטומטית היא קצת מסובכת שאני יצטרך כעת להגדיר בכל השלוחות את ההגדרה..., כלומר הפיתרון מועיל רק אם יש לי שלוחה של הקלטות מאזינים, אבל בכל שלוחה אני אמור להקליט מהתפריט הניהול ושם אין הגדרה זו.
ושוב אני שואל למה שלא ישנו את הגישה באופן כללי לנושא הזה של ההקלטות, בחשבון פשוט נחשוב מה עדיף כך או כך.
Re: שמירת הקלטה באופן אוטמטי
נשלח: 16:22 11/04/2016
על ידי davd
ראיתי שהוסיפו אפשרות לבחירה האם ההודעה תישמר אוטומטית או רק באמצעות הקשה על # וכו'
אבל הפליאה הגדולה על חברת "ימות המשיח" שהוספתם אפשרות זו רק בשלוחת "השמעת קבצים", ואילו בשלוחת הקלטות שזה מיועד להקלטות שכחתם להוסיף אפשרות זו???
Re: שמירת הקלטה באופן אוטמטי
נשלח: 01:10 12/04/2016
על ידי ביתר טהורה
חבר'ה תבדקו לפני שאתם משאירים
בהשארת הודעה גם במקרה של ניתוק השיחה זה נכנס לתא קולי (ככה זה לפחות בתא קולי למייל)
Re: שמירת הקלטה באופן אוטמטי
נשלח: 17:24 12/04/2016
על ידי davd
מי שכותב לבדוק לפני שמשאירים בבקשה שיבדוק לפני שמשאיר
בהודעות הראשונות הדגשנו את הנושא של ניתוק שיחה באמצע הקלטת שיעור וכו'
נו מי מקליט שיעור למייל???
ובבקשה לימות המשיח אחרי שהם סידרו את הנושא לשלוחות השמעת קבצים נא לסדר גם לשלוחות הקלטה.
Re: שמירת הקלטה באופן אוטמטי
נשלח: 23:04 12/04/2016
על ידי ימות המשיח
הגדרות שמירת קבצים גם במקרה של ניתוק עובדות גם בשלוחות הקלטה, ולא רק בהשמעת קבצים.
לגבי לשים את ההגדרה במקום אחד עבור כלל המערכת, תנסה לשים אותה בivr.ini שבשלוחה הראשית - שם נשמרים הגדרות עבור כלל המערכת.
יתכן וזה יעבוד עבור כלל השלוחות גם בהגדרה זו, אני לא מבטיח.
Re: שמירת הקלטה באופן אוטמטי
נשלח: 12:31 13/04/2016
על ידי davd
שמתי את הקוד בקובץ שכתבתם בתחילת התפריט, וב"ה זה עובד מצוין לכל השלוחות.
לגבי ההגדרה התקפה לשלוחות הקלטה, התכוונתי לתמיכה טלפונית כלומר שראיתי שהוסיפו בטלפון בשלוחות השמעת קבצים במאפיינים, אפשרות בחירה אופן שמירת ההקלטה, ושאלתי למה שלא יוסיפו את הבחירה הזו בטלפון גם לשלוחות הקלטה.
Re: שמירת הקלטה באופן אוטמטי
נשלח: 19:13 29/05/2016
על ידי davd
נו מה נהיה, למה בשלוחת השמעת קבצים הוסיפו בניהול השלוחה אפשרות של הגדרה האם יישמר אוטומטי או רק בהקשת #, ואילו בשלוחת הקלטות אין אפשרות של הגדרה זו, (אני מדבר על התמיכה הטלפונית).