דף 1 מתוך 2

בקשה מלקוחות ימות המשיח

נשלח: 10:04 26/12/2018
על ידי Moshe men
כידוע לכולם, חברת סלקום היא החברה שחוסמת כל קו שזז. ביניהם קוים שאינם קשורים כלל לימות המשיח כגון ויזה כאל, פוקס הלבשה וכדומה. על קווים של ימות המשיח-אין בכלל על מה לדבר.
חברת גולן טלקום בכלל הגזימה, ומאפשרת מספר מצומצם של חיוגים בו זמנית לקווי תוכן.
חברת אורנג', רמי לוי ופלאפון אמנם חוסמות קווים אך באופן משמעותי מאוד פחות.
עצתי היא, שכל מי שהדבר נוגע לו פשוט ינייד לחברות הנורמליות. זה פשוט וקל. וחשוב מאוד- כשייתקשרו מה''שימור לקוחות'' לציין בפני הנציג של סלקום/גולן, שבכיף אני חוזר ברגע שתפסיקו את החסימות הברוטאליות.
אפשר לומר הכל על חברות הסלולר, אבל מה שבטוח-ברגע שהם יפסידו כסף, והרבה-הם יפסיקו עם זה.

Re: בקשה מלקוחות ימות המשיח

נשלח: 12:15 26/12/2018
על ידי אאד
אני מצטרף
בקהילה שלנו כולם מניידים בשבועות האחרונים

Re: בקשה מלקוחות ימות המשיח

נשלח: 14:31 26/12/2018
על ידי BY6199
אני מצטרף
בקהילה שלנו כולם מניידים בשבועות האחרונים
לאן לפרטנר?

Re: בקשה מלקוחות ימות המשיח

נשלח: 14:54 26/12/2018
על ידי אאד
אני מצטרף
בקהילה שלנו כולם מניידים בשבועות האחרונים
לאן לפרטנר?
כל אחד והשיקולים שלו

Re: בקשה מלקוחות ימות המשיח

נשלח: 15:00 26/12/2018
על ידי Moshe men
אני מצטרף
בקהילה שלנו כולם מניידים בשבועות האחרונים
לאן לפרטנר?
לא משנה כל כך, העיקר לא סלקום, וודאי לא גולן.
בעיקרון פרטנר הכי טוב, אבל זה לא גורף.

Re: בקשה מלקוחות ימות המשיח

נשלח: 15:38 26/12/2018
על ידי חוות דעת
אני מצטרף
בקהילה שלנו כולם מניידים בשבועות האחרונים
לאן לפרטנר?
לא משנה כל כך, העיקר לא סלקום, וודאי לא גולן.
בעיקרון פרטנר הכי טוב, אבל זה לא גורף.
כמה שידוע לי, זה תלוי הרבה, באיזור בו מתגוררים\מסתובבים, כי לא תמיד יש קליטה טובה במיקום מסוים אצל חברה מסויימת, כדאי לבדוק לפני שמניידים.

Re: בקשה מלקוחות ימות המשיח

נשלח: 13:13 27/12/2018
על ידי יוסל'ה
שימו לב שגם הוט מובייל משבשים גישה לכלל קווי התוכן

Re: בקשה מלקוחות ימות המשיח

נשלח: 20:18 27/12/2018
על ידי קביעתא
שימו לב שגם הוט מובייל משבשים גישה לכלל קווי התוכן
מצטרף

Re: בקשה מלקוחות ימות המשיח

נשלח: 19:47 30/12/2018
על ידי Moshe men
לכל המתוסכלים מהחסימות כנראה אנחנו לקראת עידן חדש.

החל ממחר לקוחות שרוכשים תוכנית בסלקום כמות הדקות המוגדרת כשימוש הוגן הוא 2500 במקום 9000, המשמעות תשלום גבוה על כל דקת שיחה חורגת.
לא עוד אינטרס למניעת שיחות אלא כל שיחה מעבר לחבילה תהיה ברכה לחברה.

Re: בקשה מלקוחות ימות המשיח

נשלח: 21:01 30/12/2018
על ידי BY6199
לכל המתוסכלים מהחסימות כנראה אנחנו לקראת עידן חדש.

החל ממחר לקוחות שרוכשים תוכנית בסלקום כמות הדקות המוגדרת כשימוש הוגן הוא 2500 במקום 9000, המשמעות תשלום גבוה על כל דקת שיחה חורגת.
לא עוד אינטרס למניעת שיחות אלא כל שיחה מעבר לחבילה תהיה ברכה לחברה.
בעתיד נותנים קרדיט על העתקה ממקום אחר.

אכן המידע מאומת