דף 1 מתוך 1

הפניה חוזרת

נשלח: 23:37 17/11/2018
על ידי הבוס הגדול
במערכת מכירות אחרי הזמנה מאושרת אין אפשרות לבצע הזמנה חוזרת באותה שיחה (אין לי מושג למה).
אם אני יעשה שאחרי הזמנה מאושרת יעבור אוטומטי לשלוחה שתעביר אותו למערכת תוכן אחרת שלי, ושם יהיה הפניה בחזרה למספר הראשון (בעצם, הוא יוצא מהמערכת ונכנס אליה שוב), האם במקרה כזה יהיה אפשרות להזמין שוב?

Re: הפניה חוזרת

נשלח: 20:00 24/11/2018
על ידי כותב מוסמך
במערכת מכירות אחרי הזמנה מאושרת אין אפשרות לבצע הזמנה חוזרת באותה שיחה (אין לי מושג למה).
לעצם השאלה אני לא יודע, מסתמא לא.
לטענה שכתבת משום מה אי איפשר להזמין שוב,
תגיד תודה שאפשר לעבור אחרי הזמנה למערכת [כי עדי היום זה התנתק, שילמתי על זה טבין...]
הסיבה שא"א להזמין מסתמא תלויה בהגדרות המודול, שישבשו את ההזמנה הקודמת.

Re: הפניה חוזרת

נשלח: 22:09 24/11/2018
על ידי אאד
במערכת מכירות אחרי הזמנה מאושרת אין אפשרות לבצע הזמנה חוזרת באותה שיחה (אין לי מושג למה).
תגיד תודה שאפשר לעבור אחרי הזמנה למערכת [כי עדי היום זה התנתק, שילמתי על זה טבין...]
תודה רבה

Re: הפניה חוזרת

נשלח: 22:15 24/11/2018
על ידי הבוס הגדול
במערכת מכירות אחרי הזמנה מאושרת אין אפשרות לבצע הזמנה חוזרת באותה שיחה (אין לי מושג למה).
תגיד תודה שאפשר לעבור אחרי הזמנה למערכת [כי עדי היום זה התנתק, שילמתי על זה טבין...]
תודה רבה
ג"א מצטרף