הפניה חוזרת
נשלח: 23:37 17/11/2018
במערכת מכירות אחרי הזמנה מאושרת אין אפשרות לבצע הזמנה חוזרת באותה שיחה (אין לי מושג למה).
אם אני יעשה שאחרי הזמנה מאושרת יעבור אוטומטי לשלוחה שתעביר אותו למערכת תוכן אחרת שלי, ושם יהיה הפניה בחזרה למספר הראשון (בעצם, הוא יוצא מהמערכת ונכנס אליה שוב), האם במקרה כזה יהיה אפשרות להזמין שוב?
אם אני יעשה שאחרי הזמנה מאושרת יעבור אוטומטי לשלוחה שתעביר אותו למערכת תוכן אחרת שלי, ושם יהיה הפניה בחזרה למספר הראשון (בעצם, הוא יוצא מהמערכת ונכנס אליה שוב), האם במקרה כזה יהיה אפשרות להזמין שוב?