דף 1 מתוך 1

שידרוג בהפניית שיחות

נשלח: 19:19 20/06/2016
על ידי davd
אציג כאן שלוש נקודות ופיתרון אחד
1. מקובל בקווים שיש המתנה שכאשר הנציג מתפנה והמוזיקה של ההמתנה הסתיימה שומעים לכמה שניות צליל חיוג ורק אח"כ הנציג עולה על הקו, התועלת בכך היא שאם הממתין פנה בינתיים לעסקיו השונים שיהיה לו שהות כאשר הנציג מתפנה שהוא יתפנה לדבר עם הנציג כי אם לא היה הדבר הזה, היה קורה שהנציג מתפנה וקורה הלו הלו ואף אחד לא עונה והנציג פשוט מנתק...
2. כהיום מוגדר שבהפנייה מקו הזיהוי של השיחה הוא של המתקשר, כך שאם יש לי הפניות מכמה קווים או מכמה שלוחות אני לא יכול לדעת מאיזה קו או מאיזה שלוחה זה מגיע,
ולפעמים זה נצרך כגון אם יש לי הפנייה לייעוץ בתחום של כלכלה, וגם הפניה של הנושא חינוך ובעצם שניהם מגיעים אלי, או לדוגמה אם יש לי הפנייה ליידוש והפנייה לעברית ובעצם שניהם מופנים אלי שמכיר גם יידוש וגם עברית, והיה טוב אם הייתי יכול לדעת לפני השיחה מאיזה נושא הפונה הופנה כך שאוכל לדעת איך להתחיל לדבר איתו ובאיזה שפה....
3. לפעמים אני לא מוכן לקבל שיחות מהקו אבל שיחות פרטיות או מקו מסוים אני כן מוכן לקחת, ובעצם כשמגיע שיחה אני לא יכול להבחין מאיפה זה מגיע כנ"ל.
הפיתרון: בעת שאני מרים את הטלפון אני ישמע: "זוהי שיחה מקו 0773137777, שלוחה 1*3*5 (וכדו') (אפשר גם להוסיף את מספר המתקשר), ובינתיים ברגע שהרמתי את הקו המוזיקה בהמתנה יסתיים ויושמע צליל חיוג, ואז תינתן לי אפשרות האם לקבל את השיחה או לדחותו (או להעביר להשארת הודעה).
מה דעתכם?

Re: שידרוג בהפניית שיחות

נשלח: 19:59 20/06/2016
על ידי יהודי
לדעתי זה מתאים יותר לפורום 'בקשות פיתוח והצעות מחיר'.

Re: שידרוג בהפניית שיחות

נשלח: 23:02 20/06/2016
על ידי davd
צודק
העתקתי את ההודעה שם.