דף 1 מתוך 2

מספר טלפון מיוחד לניהול

נשלח: 18:37 19/06/2016
על ידי davd
אני לא רוצה שכל מאזין שיקיש על 0 ישמע שיש כזה דבר כניסה לניהול, אבל אני לא רוצה להגדיר את השלוחה 0 כאחד השלוחות להשמעת קבצים וכדו' כי אז לא אוכל לנהל את הקו דרך הטלפון.
הייתי מציע שיהיה אפשרות לעשות מספר טלפון נפרד שהוא נכנס מיד לניהול של המערכת המסוימת.
האם למישהו יש עיון יותר טוב?

Re: מספר טלפון מיוחד לניהול

נשלח: 19:17 19/06/2016
על ידי קופת הקהל
תוכל לעשות הגדרה מיוחדת לשלוחה 0 של רשימה לבנה שבו אתה מגדיר רק מס' שאתו אתה מייחד למנהל ומי שיקיש על 0 ישמע 'אין לכם אישור גישה' או משהו דומה.
וכן תוכל להגדיר שלוחה אחרת או בתוך שלוחה כניסה לניהול, או גם בתפריט * ששם ע"פ רוב אף אחד לא יחטט לך....

Re: מספר טלפון מיוחד לניהול

נשלח: 19:28 19/06/2016
על ידי ביתר טהורה
אצלי במערכת זה תיקיית 705 (כמובן שמוגדר 3 תיקיות עם השהיה של שניה כך שאף אחד לא יודע)
עוד פתרון - לבקש מימות המשיח מספר טלפון שיעשה הפנייה למערכת שלך לתיקייה מסוימת - נגיד 410 ואז זה חוסך את התהליך הקודם

Re: מספר טלפון מיוחד לניהול

נשלח: 20:51 19/06/2016
על ידי כותב מוסמך
תוכל לעשות הגדרה מיוחדת לשלוחה 0 של רשימה לבנה שבו אתה מגדיר רק מס' שאתו אתה מייחד למנהל ומי שיקיש על 0 ישמע 'אין לכם אישור גישה' או משהו דומה.
וכן תוכל להגדיר שלוחה אחרת או בתוך שלוחה כניסה לניהול, או גם בתפריט * ששם ע"פ רוב אף אחד לא יחטט לך....
לא שייך להגדיר שבמקום סיסמא לכניסה לניהול יכניס לפי רשימה לבנה וכדו' אפשר גם אבל תמיד צריך סיסמא

Re: מספר טלפון מיוחד לניהול

נשלח: 21:12 19/06/2016
על ידי ביתר טהורה
לא קשור זה ידרוש גם וגם. אבל העיקר הוא שאנשים לא ידעו

Re: מספר טלפון מיוחד לניהול

נשלח: 18:27 20/06/2016
על ידי davd
תודה רבה על כל הרעיונות.
אבל עם הרעיון שאני הצעתי (מספר טלפון מיוחד לניהול), אני גם פותר בעיה נוספת.
לפעמים יש לי עדכון חם ואני ממהר מאוד להודיעו..., ואז יש לי פרוצידורה ארוכה אחרי שמתקשרים 1. להקיש 0 (או שלוחה פנימית לפי ההצעות שהועלו פה), 2. להקיש סיסמת ניהול, ורק אח"כ אני יכול לבחור שלוחה ולהקליט.
אם היה מספר מיוחד לניהול כמובן שזה היה מוגדר שיקבל רק מהמספר טלפון של המנהל (כמו שיש בוואצפ שרק מי שרשום בקבוצה מתחבר ואילו השאר שומעים הקלטה מחברות התקשורת "המספר איננו מחובר", או "צליל חויג שלא מתחבר כלל), ואז לא צריך סיסמת ניהול.
ועוד יותר עדיף שיהיה מוגדר לשלוחה מסוימת (שלוחת העדכונים), ואז פשוט
"מתקשרים ומקליטים".

Re: מספר טלפון מיוחד לניהול

נשלח: 18:31 20/06/2016
על ידי ביתר טהורה
זה פתרון שכבר הצעתי.

לעשות מספר עם הפניייה לשלוחה מסויימת ואז זה מספר ישיר. זה יכול להיות גם לשלוחת הקלטות ואז זה כמו שכתבת.

Re: מספר טלפון מיוחד לניהול

נשלח: 16:54 26/06/2016
על ידי kobi
אגב בהקשר לרעיונות שעלו פה
אני הגדרתי בשלוחה 0 פילטר (ראה - הפניית משתמשים לשלוחות שונות לפי רשימת התפוצה - template_filter) ומי שמופיע ברשימת התפוצה המוגדרת מועבר ל0/0 שאותה הגדרתי כ'כניסה לניהול' ומי שלא חוזר לתפריט הראשי...
תחשבו על זה :P

Re: מספר טלפון מיוחד לניהול

נשלח: 07:46 05/07/2016
על ידי קופת הקהל
אגב בהקשר לרעיונות שעלו פה
אני הגדרתי בשלוחה 0 פילטר (ראה - הפניית משתמשים לשלוחות שונות לפי רשימת התפוצה - template_filter) ומי שמופיע ברשימת התפוצה המוגדרת מועבר ל0/0 שאותה הגדרתי כ'כניסה לניהול' ומי שלא חוזר לתפריט הראשי...
תחשבו על זה :P
בעקבות הדברים שנכתבו כאן עשיתי משהו הרב יותר פשוט, הגדרתי רשימה לבנה לאלו המורשים להכנס לשלוחת הניהול, ואלו שאינם מורשים מועברים באוטומט לשלוחה הראשית, ואת ההודעה 'אינכם מורשים' החלפתי בשבריר שני'ה של שקט.

Re: מספר טלפון מיוחד לניהול

נשלח: 22:28 30/10/2017
על ידי מתעניין
ניתן לאחר שמגדירים רשימה לבנה לעשות כניסה לניהול ללא סיסמא
כמו שמבואר כאן https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic.php?f=4&t=1745
ולחסוך את הקשת הסיסמא