אני לא רוצה שכל מאזין שיקיש על 0 ישמע שיש כזה דבר כניסה לניהול, אבל אני לא רוצה להגדיר את השלוחה 0 כאחד השלוחות להשמעת קבצים וכדו' כי אז לא אוכל לנהל את הקו דרך הטלפון.
הייתי מציע שיהיה אפשרות לעשות מספר טלפון נפרד שהוא נכנס מיד לניהול של המערכת המסוימת.
האם למישהו יש עיון יותר טוב?
מספר טלפון מיוחד לניהול
Re: מספר טלפון מיוחד לניהול
תוכל לעשות הגדרה מיוחדת לשלוחה 0 של רשימה לבנה שבו אתה מגדיר רק מס' שאתו אתה מייחד למנהל ומי שיקיש על 0 ישמע 'אין לכם אישור גישה' או משהו דומה.
וכן תוכל להגדיר שלוחה אחרת או בתוך שלוחה כניסה לניהול, או גם בתפריט * ששם ע"פ רוב אף אחד לא יחטט לך....
וכן תוכל להגדיר שלוחה אחרת או בתוך שלוחה כניסה לניהול, או גם בתפריט * ששם ע"פ רוב אף אחד לא יחטט לך....
-
- הודעות: 177
- הצטרף: 01:33 06/04/2016
Re: מספר טלפון מיוחד לניהול
אצלי במערכת זה תיקיית 705 (כמובן שמוגדר 3 תיקיות עם השהיה של שניה כך שאף אחד לא יודע)
עוד פתרון - לבקש מימות המשיח מספר טלפון שיעשה הפנייה למערכת שלך לתיקייה מסוימת - נגיד 410 ואז זה חוסך את התהליך הקודם
עוד פתרון - לבקש מימות המשיח מספר טלפון שיעשה הפנייה למערכת שלך לתיקייה מסוימת - נגיד 410 ואז זה חוסך את התהליך הקודם
-
- הודעות: 435
- הצטרף: 07:10 25/03/2016
- מיקום: ירושלים
Re: מספר טלפון מיוחד לניהול
לא שייך להגדיר שבמקום סיסמא לכניסה לניהול יכניס לפי רשימה לבנה וכדו' אפשר גם אבל תמיד צריך סיסמאתוכל לעשות הגדרה מיוחדת לשלוחה 0 של רשימה לבנה שבו אתה מגדיר רק מס' שאתו אתה מייחד למנהל ומי שיקיש על 0 ישמע 'אין לכם אישור גישה' או משהו דומה.
וכן תוכל להגדיר שלוחה אחרת או בתוך שלוחה כניסה לניהול, או גם בתפריט * ששם ע"פ רוב אף אחד לא יחטט לך....
-
- הודעות: 177
- הצטרף: 01:33 06/04/2016
Re: מספר טלפון מיוחד לניהול
לא קשור זה ידרוש גם וגם. אבל העיקר הוא שאנשים לא ידעו
Re: מספר טלפון מיוחד לניהול
תודה רבה על כל הרעיונות.
אבל עם הרעיון שאני הצעתי (מספר טלפון מיוחד לניהול), אני גם פותר בעיה נוספת.
לפעמים יש לי עדכון חם ואני ממהר מאוד להודיעו..., ואז יש לי פרוצידורה ארוכה אחרי שמתקשרים 1. להקיש 0 (או שלוחה פנימית לפי ההצעות שהועלו פה), 2. להקיש סיסמת ניהול, ורק אח"כ אני יכול לבחור שלוחה ולהקליט.
אם היה מספר מיוחד לניהול כמובן שזה היה מוגדר שיקבל רק מהמספר טלפון של המנהל (כמו שיש בוואצפ שרק מי שרשום בקבוצה מתחבר ואילו השאר שומעים הקלטה מחברות התקשורת "המספר איננו מחובר", או "צליל חויג שלא מתחבר כלל), ואז לא צריך סיסמת ניהול.
ועוד יותר עדיף שיהיה מוגדר לשלוחה מסוימת (שלוחת העדכונים), ואז פשוט
"מתקשרים ומקליטים".
אבל עם הרעיון שאני הצעתי (מספר טלפון מיוחד לניהול), אני גם פותר בעיה נוספת.
לפעמים יש לי עדכון חם ואני ממהר מאוד להודיעו..., ואז יש לי פרוצידורה ארוכה אחרי שמתקשרים 1. להקיש 0 (או שלוחה פנימית לפי ההצעות שהועלו פה), 2. להקיש סיסמת ניהול, ורק אח"כ אני יכול לבחור שלוחה ולהקליט.
אם היה מספר מיוחד לניהול כמובן שזה היה מוגדר שיקבל רק מהמספר טלפון של המנהל (כמו שיש בוואצפ שרק מי שרשום בקבוצה מתחבר ואילו השאר שומעים הקלטה מחברות התקשורת "המספר איננו מחובר", או "צליל חויג שלא מתחבר כלל), ואז לא צריך סיסמת ניהול.
ועוד יותר עדיף שיהיה מוגדר לשלוחה מסוימת (שלוחת העדכונים), ואז פשוט
"מתקשרים ומקליטים".
-
- הודעות: 177
- הצטרף: 01:33 06/04/2016
Re: מספר טלפון מיוחד לניהול
זה פתרון שכבר הצעתי.
לעשות מספר עם הפניייה לשלוחה מסויימת ואז זה מספר ישיר. זה יכול להיות גם לשלוחת הקלטות ואז זה כמו שכתבת.
לעשות מספר עם הפניייה לשלוחה מסויימת ואז זה מספר ישיר. זה יכול להיות גם לשלוחת הקלטות ואז זה כמו שכתבת.
Re: מספר טלפון מיוחד לניהול
אגב בהקשר לרעיונות שעלו פה
אני הגדרתי בשלוחה 0 פילטר (ראה - הפניית משתמשים לשלוחות שונות לפי רשימת התפוצה - template_filter) ומי שמופיע ברשימת התפוצה המוגדרת מועבר ל0/0 שאותה הגדרתי כ'כניסה לניהול' ומי שלא חוזר לתפריט הראשי...
תחשבו על זה
אני הגדרתי בשלוחה 0 פילטר (ראה - הפניית משתמשים לשלוחות שונות לפי רשימת התפוצה - template_filter) ומי שמופיע ברשימת התפוצה המוגדרת מועבר ל0/0 שאותה הגדרתי כ'כניסה לניהול' ומי שלא חוזר לתפריט הראשי...
תחשבו על זה
Re: מספר טלפון מיוחד לניהול
בעקבות הדברים שנכתבו כאן עשיתי משהו הרב יותר פשוט, הגדרתי רשימה לבנה לאלו המורשים להכנס לשלוחת הניהול, ואלו שאינם מורשים מועברים באוטומט לשלוחה הראשית, ואת ההודעה 'אינכם מורשים' החלפתי בשבריר שני'ה של שקט.אגב בהקשר לרעיונות שעלו פה
אני הגדרתי בשלוחה 0 פילטר (ראה - הפניית משתמשים לשלוחות שונות לפי רשימת התפוצה - template_filter) ומי שמופיע ברשימת התפוצה המוגדרת מועבר ל0/0 שאותה הגדרתי כ'כניסה לניהול' ומי שלא חוזר לתפריט הראשי...
תחשבו על זה
Re: מספר טלפון מיוחד לניהול
ניתן לאחר שמגדירים רשימה לבנה לעשות כניסה לניהול ללא סיסמא
כמו שמבואר כאן https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic.php?f=4&t=1745
ולחסוך את הקשת הסיסמא
כמו שמבואר כאן https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic.php?f=4&t=1745
ולחסוך את הקשת הסיסמא
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 24 אורחים