דף 1 מתוך 1
התא הקולי שמשבית לי את המערכת - בקשת עזרה
נשלח: 18:05 11/05/2018
על ידי פוסק
שלום חברים,
הקמתי מערכת שמפנה שאלות למורי הוראה בקהילתנו ואמורה לתת מענה לשואלים 24 שעות ביממה.
כמובן שבוצעה התאמה והגדרת השעות במערכת לפי שעות היממה שבו כל מורה הוראה הביע את הסכמתו להיות זמין ולענות לשואלים.
דא עקא, שהיות והמערכת מצלצלת בו זמנית אצל כמה אנשים יחד (ומי מהם שפנוי עונה) אז קורה לפעמים שאחד מהמורי הוראה שאליו מבוצעת כרגע הפניה מכבה את המכשיר, או שנמצא במקום ללא קליטה. ואז ההפניה מופסקת מיד והפונה מועבר מיידית לתא קולי במכשיר שלו (לא של המערכת...) מה שמונע מהמורי ההוראה האחרים שכן זמינים כרגע לענות לשיחה המופנית.
עוצו עצה.
תודה ושבת שלום
Re: התא הקולי שמשבית לי את המערכת - בקשת עזרה
נשלח: 18:28 11/05/2018
על ידי אאד
אין עצה חוץ מהאפשרות שהמורי הוראה יבטלו את התא קולי
Re: התא הקולי שמשבית לי את המערכת - בקשת עזרה
נשלח: 15:37 13/05/2018
על ידי קביעתא
אולי תשתמש עם מודל תור (תחפש כאן בפורום)
Re: התא הקולי שמשבית לי את המערכת - בקשת עזרה
נשלח: 16:10 13/05/2018
על ידי BY6199
אולי תשתמש עם מודל תור (תחפש כאן בפורום)
הוא מעוניין שהמערכת תחייג לכולם יחד ומי שיענה ראשון יקבל, במודול תור זה לא קיים כמובן שהכל בר פיתוח כמעט
Re: התא הקולי שמשבית לי את המערכת - בקשת עזרה
נשלח: 17:05 13/05/2018
על ידי 011371
בקמפיין יש פונקציה של "זיהוי תא קולי אוטומטי" (גם לגביו יש מפקפקים ביעילותו) שאמור לזהות אם משיבון הרים ובמקרה כזה להתייחס לשיחה כ"לא נענתה"
כנראה שאפשר לפתח את זה גם כלפי מודול חיוג רגיל אם נבקש הרבה או שיהיה מי שישלם
Re: התא הקולי שמשבית לי את המערכת - בקשת עזרה
נשלח: 10:57 16/09/2018
על ידי אפרים
בקמפיין יש פונקציה של "זיהוי תא קולי אוטומטי" (גם לגביו יש מפקפקים ביעילותו) שאמור לזהות אם משיבון הרים ובמקרה כזה להתייחס לשיחה כ"לא נענתה"
כנראה שאפשר לפתח את זה גם כלפי מודול חיוג רגיל אם נבקש הרבה או שיהיה מי שישלם
אני חשבתי שהשימוש ב'זיהוי תא קולי' שהוא משאיר את ההודעה בתא קולי...
Re: התא הקולי שמשבית לי את המערכת - בקשת עזרה
נשלח: 17:47 16/09/2018
על ידי נ.א
יש פיתרון של הגדרה, שהנציג מקבל בחירה אם לענות או לא, ואז זה אף פעם לא עובר לתא הקולי.
כמובן שאם מגדירים כך, יש צורך להגדיר זמן מקסימלי לחיוג, כי אם לא הבן אדם יכול לעמוד ולחכות שעות, כי כל הנציגים בחרו בדחיית השיחה או שזה הגיע לתא הקולי...
אפשרות מקבל השיחה לבחור אם לקבל את השיחה או לדחותה
ניתן להגדיר שמקבל השיחה ישמע בהתחלה תפריט
M1693 שיחה זו מועברת אליכם באמצעות הפלטפורמה הטכנולגית של ימות המשיח, לקבלת השיחה הקישו 1, לדחיית השיחה הקישו 2
להגדרה
קוד: בחר הכל
routing_answer_tfr=yes
ניתן לראות לוג של מי ענה ומי דחה -
בתוך התיקיה של החיוג בקובץ LogRoutingAnswerTfr
וכן בתיקית LOG בקובץ LogRoutingAnswerTfr
זה עזר לי