דף 1 מתוך 7

מיקומך בתור הוא...

נשלח: 15:23 24/12/2017
על ידי אאד
למה זה עדיין לא עובד?
שיחתכם מועברת אנא המתינו...
מיקומכם בתור הוא...
וכן השמעת כל מיני מאמרים בשעת ההמתנה למענה

Re: מיקומך בתור הוא...

נשלח: 15:28 24/12/2017
על ידי BY6199
למה זה עדיין לא עובד?
שיחתכם מועברת אנא המתינו...
מיקומכם בתור הוא...
וכן השמעת כל מיני מאמרים בשעת ההמתנה למענה
לזה קוראים מערכת תור ניתן להגדיר בשרות לקוחות.
השמעת כל מיני מאמרים קוראים לזה מוזיקה בהמתנה, המוזיקה יכולה להיות כל קובץ שמע שיוגדר באמצעות שירות הלקוחות

Re: מיקומך בתור הוא...

נשלח: 15:30 24/12/2017
על ידי אאד
למה זה עדיין לא עובד?
שיחתכם מועברת אנא המתינו...
מיקומכם בתור הוא...
וכן השמעת כל מיני מאמרים בשעת ההמתנה למענה
לזה קוראים מערכת תור ניתן להגדיר בשרות לקוחות.
השמעת כל מיני מאמרים קוראים לזה מוזיקה בהמתנה, המוזיקה יכולה להיות כל קובץ שמע שיוגדר באמצעות שירות הלקוחות
הגדרתי את כל מה שאמרו לי בשירות לקוחות - וזה לא מודיע "מיקומך בתור הוא..."
ולא רק זה אלא שזה מנדנק למוקד באמצע שיחה וההוא שמעבר לקו לא יודע שהוא מפריע לשיחה כי הוא רק שומע מנגינה עריבה

Re: מיקומך בתור הוא...

נשלח: 15:40 24/12/2017
על ידי BY6199
למה זה עדיין לא עובד?
שיחתכם מועברת אנא המתינו...
מיקומכם בתור הוא...
וכן השמעת כל מיני מאמרים בשעת ההמתנה למענה
לזה קוראים מערכת תור ניתן להגדיר בשרות לקוחות.
השמעת כל מיני מאמרים קוראים לזה מוזיקה בהמתנה, המוזיקה יכולה להיות כל קובץ שמע שיוגדר באמצעות שירות הלקוחות
הגדרתי את כל מה שאמרו לי בשירות לקוחות - וזה לא מודיע "מיקומך בתור הוא..."
ולא רק זה אלא שזה מנדנק למוקד באמצע שיחה וההוא שמעבר לקו לא יודע שהוא מפריע לשיחה כי הוא רק שומע מנגינה עריבה
אז כנראה שיש משהו שחסר בהגדרות שלך תבקש בשירות לקוחות תור ותגיד להם מה הבעייה כרגע במידה ויש

Re: מיקומך בתור הוא...

נשלח: 15:38 25/12/2017
על ידי אאד

לזה קוראים מערכת תור ניתן להגדיר בשרות לקוחות.
השמעת כל מיני מאמרים קוראים לזה מוזיקה בהמתנה, המוזיקה יכולה להיות כל קובץ שמע שיוגדר באמצעות שירות הלקוחות
הגדרתי את כל מה שאמרו לי בשירות לקוחות - וזה לא מודיע "מיקומך בתור הוא..."
ולא רק זה אלא שזה מנדנק למוקד באמצע שיחה וההוא שמעבר לקו לא יודע שהוא מפריע לשיחה כי הוא רק שומע מנגינה עריבה
אז כנראה שיש משהו שחסר בהגדרות שלך תבקש בשירות לקוחות תור ותגיד להם מה הבעייה כרגע במידה ויש
ביקשתי מהם ונתנו לי את ההגדרות וזה לא עובד ואפילו הצעתי להם לשלם [במידה וצריך עדיין פיתוח או משהו כזה]
אתה ניסית והלך לך?

Re: מיקומך בתור הוא...

נשלח: 17:36 25/12/2017
על ידי BY6199
הגדרתי את כל מה שאמרו לי בשירות לקוחות - וזה לא מודיע "מיקומך בתור הוא..."
ולא רק זה אלא שזה מנדנק למוקד באמצע שיחה וההוא שמעבר לקו לא יודע שהוא מפריע לשיחה כי הוא רק שומע מנגינה עריבה
אז כנראה שיש משהו שחסר בהגדרות שלך תבקש בשירות לקוחות תור ותגיד להם מה הבעייה כרגע במידה ויש
ביקשתי מהם ונתנו לי את ההגדרות וזה לא עובד ואפילו הצעתי להם לשלם [במידה וצריך עדיין פיתוח או משהו כזה]
אתה ניסית והלך לך?
לא משתמש בפונקצייה השירות לקוחות משתמש בזה כשמחייגים

Re: מיקומך בתור הוא...

נשלח: 17:43 25/12/2017
על ידי אאד
אז כנראה שיש משהו שחסר בהגדרות שלך תבקש בשירות לקוחות תור ותגיד להם מה הבעייה כרגע במידה ויש
ביקשתי מהם ונתנו לי את ההגדרות וזה לא עובד ואפילו הצעתי להם לשלם [במידה וצריך עדיין פיתוח או משהו כזה]
אתה ניסית והלך לך?
לא משתמש בפונקצייה השירות לקוחות משתמש בזה כשמחייגים
ושם זה באמת לא כ"כ מסודר - כל פעם אומר מיקום אחר בתור (ולפעמים באנגלית)

Re: מיקומך בתור הוא...

נשלח: 15:26 26/12/2017
על ידי אאד
אני חייב את זה דחוף!!!!!!!! :idea:
הלקוחות לא יודעים שהם עושים נודניק ולא מבינים למה לא עונים
ממתין לתגובת ימות

Re: מיקומך בתור הוא...

נשלח: 19:01 26/12/2017
על ידי BY6199
אני חייב את זה דחוף!!!!!!!! :idea:
הלקוחות לא יודעים שהם עושים נודניק ולא מבינים למה לא עונים
ממתין לתגובת ימות
זמנית, תוכל לדחות את השיחה אם אין תא קולי זה יחזור שלב אחורה את שלוחת החיוג תגדיר שלוחה פנימית ובאמצע תגדיר הודעה קולית וכדומה תשאיר שם הוגעה נציגנו עסוקים בפניות קודמות וכו.

Re: מיקומך בתור הוא...

נשלח: 13:17 31/12/2017
על ידי אאד
אני חייב את זה דחוף!!!!!!!! :idea:
הלקוחות לא יודעים שהם עושים נודניק ולא מבינים למה לא עונים
ממתין לתגובת ימות
זמנית, תוכל לדחות את השיחה אם אין תא קולי זה יחזור שלב אחורה את שלוחת החיוג תגדיר שלוחה פנימית ובאמצע תגדיר הודעה קולית וכדומה תשאיר שם הוגעה נציגנו עסוקים בפניות קודמות וכו.
עכשיו אני שם לב - יש עוד בעיה
אם יש שתי לקוחות ממתינים למענה - אז כל מי שנכנס - נפלט אוטומטי ללא שום הודעה,
זה הורס לי את השירות לקוחות שלי