חשוב לציין לאחר בדיקה שלי (או שזה בעצם באג) לפי המספר המחוייג כלומר אם חייג ל1234 ילך ל 4567 מדובר רק על שיחות שמגיעות ממספרי משנה של המערכת אותם רואים בהגדרות הקמפיין. שיחות שמגיעות ממערכות אחרות, ואע"פ שכתוב בשיחות נכנסות 'מועבר ממספר...' המערכת לא תחשב זאת.
האם ככה זה אמור להיות?
לא הצלחתי להבין את הבאג.
שלח הסבר מפורט ומדויק של התקלה.
לפי בדיקה שלי, נגיד וחייגתי בחיוג ישיר לאחד ממספרי המשנה של המערכת לדוגמא 0799123456 או בהעברה פנימית למספר הנ"ל, אז ההגדרות פועלות אך ורק לגבי מספר משני של המערכת!!! ואם נגיד אני רוצה להגדיר שאם בהעברה פנימית שמגיע לדוגמא ממרכז הסיפורים,אז לא עובדת ההגדרה שאגדיר ששיחות שמגיעות ממרכז הסיפורים ילכו לשלוחה מסויימת, וזה שייך אך ורק בחיוג לאחד ממספרי המשנה הנצפים בהגדרות בקמפיין ומה שאנחנו הבנו שזה כל שיחה שמגיעה ממערכת אחרת. האם טעינו או שזה באג.
- Capture.JPG (12.32 KiB) נצפה 4299 פעמים