כידוע לכולם העברה למספר טלפון ישראלי עולה יחידות, (עדיין לא מובן לי זה שזה לא יעבוד בצורה שהשיחה תעבור ע"י המאזין וכך הוא יחוייב בתשלום ולא המערכת, אבל זה המציאות).
אני מציע לעשות חדר ועידה מסוג פגישות, כלומר שמי שנכנס בניהול לשלוחה הוא ה"מקבל" וכל המאזינים שנכנסים בצורה רגילה נכנסים לדבר בחדר הועידה, (עד עכשיו זה כמו חדר ועידה רגיל), רק שיהיה ניתן להגדיר כמות מאזינים שיכולים להיכנס לחדר הועידה, וכל השאר שרוצים להיכנס יועברו להמתנה עד שחדר הועידה מתפנה.
לדוגמה אם מוגדר שרק מאזין אחד יכול להיכנס, אז כשהראשון נכנס הוא נמצא בחדר ועידה רגיל ויכול לשוחח אם המנהל (אם המנהל עדיין לא נמצא הוא מועבר להמתנה למנהל),
והמאזין השני יצטרך לחכות עד שהמאזין הראשון ילחץ # (לדוגמה), ויצא מן חדר הועידה, ואז ייכנס המאזין השני, (עדיף שהמנהל יהיה לו לחצן שיוכל להכניס את הבא בתור...).
בעצם זה שילוב של חדר ועידה שכל אחד יכול לדבר, והמתנה.
תודה
חדר פגישות
Re: חדר פגישות
רעיון מצוין, כדאי לפתוח את זה בפורום הצעות מחיר
Re: חדר פגישות
רעיון מבריק!
לדעתי זה צריך ללכת כך:
המתקשר לוחץ לחיבור להפניה (לדוגמא לרב בבית הוראה) ואז הרב מקבל צינתוק, הוא חוזר למערכת ואוטומטי מתחבר לחדר ועידה עם המתקשר.
(בצורה זו יוכלו כמה רבנים לקבל צינתוק והפנוי מביניהם יתקשר חזרה, ויחסכו הפעלת המערכת להפניה לפי שעות)
לדעתי זה צריך ללכת כך:
המתקשר לוחץ לחיבור להפניה (לדוגמא לרב בבית הוראה) ואז הרב מקבל צינתוק, הוא חוזר למערכת ואוטומטי מתחבר לחדר ועידה עם המתקשר.
(בצורה זו יוכלו כמה רבנים לקבל צינתוק והפנוי מביניהם יתקשר חזרה, ויחסכו הפעלת המערכת להפניה לפי שעות)
Re: חדר פגישות
לאחרונה נראה שימות המשיח לא מגיבים לנושאים בפורום של "פיתוח והצעות מחיר", נושא זה הועבר לפורום הזה ומחכה לתגובת ימות המשיח.
Re: חדר פגישות
גם אני חושב לאחד את שתי הפורמים בכדי לקבל את תגובתם.
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 64 אורחים