דף 1 מתוך 1

פוסטים על הניהול הטלפוני ובאתר

נשלח: 12:05 17/05/2016
על ידי davd
חברת ימות המשיח השקיעה המון ופירסמה פוסטים של ההגדרות המתקדמות תחת הפורום "הגדרות במערכת", אך דא עקא ששם מופיעים רק לגבי ההגדרות המתקדמות וקודים מודולים וכו'
הייתי מציע שיכתבו גם פוסטים על הניהול דרך הטלפון, וגם על הניהול דרך האתר בלי קודים.
כמו שאתם רואים בלבד, חלק גדול מהשאלות והתשובות בפורום הולכים על עדכון מה נוסף בנהיול הטלפון והאתר, כמו"כ מידי יום משהו מעדכן על אפשרות נוספת שימות המשיח הוסיפה בניהול הטלפוני, אני חושב שאם היה כאלה פוסטים שמסבירים גם את הניהול הפשוט דרך הטלפון ודרך האתר היינו חוסכים הרבה שאלות, וגם ימות המשיח היה להם איפה לעדכן אל כל החידושים שלהם.

Re: פוסטים על הניהול הטלפוני ובאתר

נשלח: 13:33 17/05/2016
על ידי איש שלום
אני מוסיף הצעה בעניין זה, כי ניתן לעשות באתר תפריט עזרה, כמקובל ברוב המקומות, או לחילופין להוסיף הסברים [בבלון הקופץ עם הנגיעה, או בכיתוב קובע] על אפשרויות, שלוחות, ופעולות שניתן לבצע באתר.

Re: פוסטים על הניהול הטלפוני ובאתר

נשלח: 04:09 20/05/2016
על ידי יהודי
מכיון שהם לא חייבים לנו שום דבר ואין סיבה (חוץ מחסד נטו) שיישבו לעשות פרויקט כזה רציני של עזרה.
לדעתי:
צריך לעשות משהו ברעיון של 'ויקיפדיה' - אינדקס עזרה והדרכה ע"י שכל אחד מהציבור יתרום את חלקו.
אולי מערכת "ימות המשיח" יסכימו לעשות את הפלטפורמה וציבור המנויים ינדבו את חלקם.
מה דעתכם?

Re: פוסטים על הניהול הטלפוני ובאתר

נשלח: 13:28 22/05/2016
על ידי 0799
עוד הצעה: שיהיה רשימה מסודרת של כל הקודים, ובמגביל הסבר על כל קוד! [לא כמו פה שיש הסבר ואז את הקוד, אלא רק רשימת כל הקודים בטבלה מסודרת]

Re: פוסטים על הניהול הטלפוני ובאתר

נשלח: 23:27 23/05/2016
על ידי ישראלי
תחילו אתם - תפתחו אשכול מסודר - ובהמשך באם זה יצליח יש מצב שימות המשיח ישקול לפתוח עוד פורום במיוחד לזה בעמוד הראשי

Re: פוסטים על הניהול הטלפוני ובאתר

נשלח: 00:32 24/05/2016
על ידי davd
בעיקרון יש משהו קוראים לזה "פיתוח מה חדש", אבל זה כמובן לא מעודכן תמיד ולא מבוסס וכו'
הרעיון הוא דווקא שימות המשיח בעצמם יעשו את זה, ובמקרה שימות המשיח מחדש משהו מיד הוא מעדכן אותו, כמו שיש עד עכשיו בהגדרות מתקדמות פוסטים של ימות המשיח בעצמם ומדי פעם זה מתעדכן בהתאם לחידושים.

Re: פוסטים על הניהול הטלפוני ובאתר

נשלח: 08:25 24/05/2016
על ידי שמוליק770
אני חושב שפוסטים זה לא הכי מוצלח. יותר מוצלח לדעתי זה כמו ויקיפדיה, כמו שמישהו הציע פה

Re: פוסטים על הניהול הטלפוני ובאתר

נשלח: 11:02 26/07/2017
על ידי שמוליק770
המעלות בויקי:
* מכיון שיש הרבה הגדרות ומושגים שחוזרים על עצמם, אז יש קישור נורמאלי בין הדפים
* אפשרי לחלק לקטגוריות (סוגי שלוחות, רשימת קודים, הסבר על מושגים, שלוחות השמעת קבצים, שלוחות הפניה, שלוחות רשימת תפוצה וכו')
* כל אחד יכול לערוך
וכו'

Re: פוסטים על הניהול הטלפוני ובאתר

נשלח: 13:53 26/07/2017
על ידי zxc
מכיון שהם לא חייבים לנו שום דבר ואין סיבה (חוץ מחסד נטו)[/b]
??????????????

Re: פוסטים על הניהול הטלפוני ובאתר

נשלח: 01:30 02/08/2017
על ידי 0772265918
המעלות בויקי:
* מכיון שיש הרבה הגדרות ומושגים שחוזרים על עצמם, אז יש קישור נורמאלי בין הדפים
* אפשרי לחלק לקטגוריות (סוגי שלוחות, רשימת קודים, הסבר על מושגים, שלוחות השמעת קבצים, שלוחות הפניה, שלוחות רשימת תפוצה וכו')
* כל אחד יכול לערוך
וכו'
אפשר לפתוח בויקיספר, ספר על ימות (כמובן שצריך אישור שלהם) מחולק לפרקים וכו'...

?????