דף 1 מתוך 1

הקלטת לקוח בסיום סליקת אשראי

נשלח: 22:00 09/09/2017
על ידי יוסי מביתר
בס"ד
שבוע טוב
ראשית, כמשתמש חדש תודה רבה לימות המשיח על המערכת הנפלאה ולכל העוזרים והמסייעים. פורום משובח ומבורך בכל קנה מידה.

בהגדרות סליקת אשראי מופיע:
ניתן להגדיר שלפני תחילת הסליקה הלקוח יקליט הודעה שתשלח אליכם במידה והעיסקה תבוצע בהצלחה
יש להגדיר
credit_card_record=yes

שאלותי:
1) אני רוצה שההקלטה תהיה אחרי הסליקה ולא לפניה
2) היכן אני ממקם בשלוחת אשראי הודעת הקלטה שאני אעלה במקום הודעת המערכת ואיזו שורה אני צריך לכתוב בהגדרות המתקדמות
תודה מראש, יוסי

Re: הקלטת לקוח בסיום סליקת אשראי

נשלח: 22:29 09/09/2017
על ידי המוקד החרדי
בס"ד
שבוע טוב
ראשית, כמשתמש חדש תודה רבה לימות המשיח על המערכת הנפלאה ולכל העוזרים והמסייעים. פורום משובח ומבורך בכל קנה מידה.

בהגדרות סליקת אשראי מופיע:
ניתן להגדיר שלפני תחילת הסליקה הלקוח יקליט הודעה שתשלח אליכם במידה והעיסקה תבוצע בהצלחה
יש להגדיר
credit_card_record=yes

שאלותי:
1) אני רוצה שההקלטה תהיה אחרי הסליקה ולא לפניה
2) היכן אני ממקם בשלוחת אשראי הודעת הקלטה שאני אעלה במקום הודעת המערכת ואיזו שורה אני צריך לכתוב בהגדרות המתקדמות
תודה מראש, יוסי
תוכל להגדיר שלאחר הסליקה הוא יועבר לשלוחת קבלת נתונים או שלוחת הקלטות
על מנת להגדיר שיועבר לשלוחה מסוימת לאחר הסליקה,
יש להגדיר:

קוד: בחירת הכל

credit_card_end_goto=/8/2
בדוגמא הזאת לאחר הסליקה יועבר לשלוחה 2 שבתוך שלוחה 8.

בהצלחה

Re: הקלטת לקוח בסיום סליקת אשראי

נשלח: 22:44 09/09/2017
על ידי יוסי מביתר
תוכל להגדיר שלאחר הסליקה הוא יועבר לשלוחת קבלת נתונים או שלוחת הקלטות
על מנת להגדיר שיועבר לשלוחה מסוימת לאחר הסליקה,
יש להגדיר:
  • credit_card_end_goto=/8/
בדוגמא הזאת לאחר הסליקה יועבר לשלוחה 2 שבתוך שלוחה 8.

בהצלחה
תודה.
שנית, איך אני מכניס את מספר הטלפון שביצע את הסליקה לתוך 'רשימה לבנה' שקיימת בשלוחה אחרת.

Re: הקלטת לקוח בסיום סליקת אשראי

נשלח: 22:50 09/09/2017
על ידי המוקד החרדי
תוכל להגדיר שלאחר הסליקה הוא יועבר לשלוחת קבלת נתונים או שלוחת הקלטות
על מנת להגדיר שיועבר לשלוחה מסוימת לאחר הסליקה,
יש להגדיר:
  • credit_card_end_goto=/8/
בדוגמא הזאת לאחר הסליקה יועבר לשלוחה 2 שבתוך שלוחה 8.

בהצלחה
תודה.
שנית, איך אני מכניס את מספר הטלפון שביצע את הסליקה לתוך 'רשימה לבנה' שקיימת בשלוחה אחרת.
ניתן להכניס רק בצורה ידנית לרשימה לבנה דרך ההגדרות...
אם אינך יודע כיצד מפעילים רשימה לבנה על שלוחה, כתוב פה ונענה לך

בהצלחה

Re: הקלטת לקוח בסיום סליקת אשראי

נשלח: 23:05 09/09/2017
על ידי יוסי מביתר
ברוך ה' הצלחתי להפעיל זאת.
ההגדרות מאד ברורות.
נ.ב. האם ישנה אפשרות בפורום זה של שליחת הודעה אישית?

Re: הקלטת לקוח בסיום סליקת אשראי

נשלח: 00:40 10/09/2017
על ידי המוקד החרדי
ברוך ה' הצלחתי להפעיל זאת.
ההגדרות מאד ברורות.
נ.ב. האם ישנה אפשרות בפורום זה של שליחת הודעה אישית?
לא נראה לי, למה אתה צריך?

Re: הקלטת לקוח בסיום סליקת אשראי

נשלח: 16:21 10/09/2017
על ידי יוסי מביתר
ניתן להגדיר לעבור אם הסתיים התשלום בהצלחה - לשלוחה אחרת, לדוגמא
קוד: בחר הכל
nedarim_plus_end_goto=/8
איזה הגדרה אכתוב אם אני מעוניין שבסיום במקום לעבור לשלוחה אחרת זה ישמיע הודעה שנמצאת בשלוחה זו?
נ.ב. שאלתי על הודעה אישית, כי כמשתמש חדש לא נעים לי להטריד בשאלות פשוטות, השקעתי שעות בקריאת הפורומים והשאלות אבל עדיין...
אם מישהו יסכים לעמוד מולי כמה דקות אני משוכנע שיהיה יותר קל.
כתיבה וחתימה טובה
יוסי מביתר
a0533150160@gmail.com

Re: הקלטת לקוח בסיום סליקת אשראי

נשלח: 17:51 10/09/2017
על ידי המוקד החרדי
ניתן להגדיר לעבור אם הסתיים התשלום בהצלחה - לשלוחה אחרת, לדוגמא
קוד: בחר הכל
nedarim_plus_end_goto=/8
איזה הגדרה אכתוב אם אני מעוניין שבסיום במקום לעבור לשלוחה אחרת זה ישמיע הודעה שנמצאת בשלוחה זו?
נ.ב. שאלתי על הודעה אישית, כי כמשתמש חדש לא נעים לי להטריד בשאלות פשוטות, השקעתי שעות בקריאת הפורומים והשאלות אבל עדיין...
אם מישהו יסכים לעמוד מולי כמה דקות אני משוכנע שיהיה יותר קל.
כתיבה וחתימה טובה
יוסי מביתר
a0533150160@gmail.com
תוכל לפנות "למוקד החרדי פתרונות תקשורת" - המתמכה במערכות IVR 2.

תוכל לפנות דרך המייל: aa0777352067@gmail.com
או דרך הטלפון: 0777352067

(נ.ב. היתיעצות טכנית דרך המייל מתבצעת ללא תשלום)

בברכה
יהודה

Re: הקלטת לקוח בסיום סליקת אשראי

נשלח: 18:07 10/09/2017
על ידי BY6199
ניתן להגדיר לעבור אם הסתיים התשלום בהצלחה - לשלוחה אחרת, לדוגמא
קוד: בחר הכל
nedarim_plus_end_goto=/8
איזה הגדרה אכתוב אם אני מעוניין שבסיום במקום לעבור לשלוחה אחרת זה ישמיע הודעה שנמצאת בשלוחה זו?
נ.ב. שאלתי על הודעה אישית, כי כמשתמש חדש לא נעים לי להטריד בשאלות פשוטות, השקעתי שעות בקריאת הפורומים והשאלות אבל עדיין...
אם מישהו יסכים לעמוד מולי כמה דקות אני משוכנע שיהיה יותר קל.
כתיבה וחתימה טובה
יוסי מביתר
a0533150160@gmail.com
תוכל לפנות "למוקד החרדי פתרונות תקשורת" - המתמכה במערכות IVR 2.

תוכל לפנות דרך המייל: aa0777352067@gmail.com
או דרך הטלפון: 0777352067

(נ.ב. היתיעצות טכנית דרך המייל מתבצעת ללא תשלום)

בברכה
יהודה
מקווה שאתם מתמחים בהקמת מערכות

Re: הקלטת לקוח בסיום סליקת אשראי

נשלח: 23:15 10/09/2017
על ידי מאיר
מתוך ויקיפדיה:
מתמחה הוא עובד העובר תקופת הכשרה, בהדרכת איש מקצוע בעל ותק וניסיון, על מנת לקבל רישיון הנדרש על פי דין לעיסוק במקצוע מסוים. התמחות נדרשת בדרך כלל במקצועות בהם הרקע העיוני אינו מספיק על מנת לעסוק במקצוע, ויש צורך בתקופת התמחות מעשית, הבאה לאחר השלמת התואר האקדמי.
בשונה מ"מומחה"