דף 1 מתוך 1

הפניית שיחה לפי סדר קודם ל1 אח"כ ל2 וכו' - דחוף

נשלח: 22:46 19/07/2017
על ידי טלפון
ימות כתבו:
ניתוב למספר אישי לכל השלוחות לפי סדר ועם הגבלת כמות

אם רוצים לנתב שיחות לכמה מקומות בהתאם לכמות
לדוגמא יש מוקד התרמות שמפעיל כמה מוקדים לקבלת השיחות
כאשר במיקום הראשון יש לדוגמא 8 עובדים ובמקום השני 20 עובדים

אז ניתן להגדיר שיחייג לפי הכמות
אם מוקד 1 מלא אז יעביר שיחות למוקד ב

ההגדרות הם:
קוד: בחר הכל
;הפעלת מודול ניתוב
type=routing
;הפעלת ניתוב לפי כמות
routing_count=yes
;הגדרת המספר לניתוב במוקד הראשון
routing1=0501234567
;חובה להגדיר כמות, כאן מוגדר למוקד הראשון יוכלו לעבור עד 29 שיחות בו זמנית
routing_count_1=29
;הגדרת המספר לניתוב במוקד השני
routing2=0501234567
;חובה להגדיר כמות, כאן מוגדר למוקד השני יוכלו לעבור עד 8 שיחות בו זמנית
routing_count_2=8

;הגדרות של מוזיקה בהמתנה מרגע המעבר למוקד עד הרגע שעונים במוקד, כאן מוגדר לא להפעיל מוזיקה בהמתנה
music_on_hold=no

כאשר כל המוקדים תפוסים ומלאים
הלקוח שומע מוזיקה בהמתנה לפי המוגדר בקבצים 000 ואח"כ 001 וכו'
מצטער שאין סימון ציטוט, לא יודע לעשות.

השאלה שלי היא האם ניתן לעשות שהראשון שמטלפן יופנה לראשון השני לשני וכו' בלי שיהיה תלוי אם הראשון כבר גמר את השיחה ואחרי שיגמור את כולם יתחיל שוב, ובנוסף שאם הראשון לא ענה זה יעבור לשני וכן הלאה (מדובר בעצם בשתי שאלות) . האם זה שייך לapi? (עדיין לא ברור לי מה הapi עושה)

Re: הפניית שיחה לפי סדר קודם ל1 אח"כ ל2 וכו' - דחוף

נשלח: 17:17 20/07/2017
על ידי טלפון
השאלה לא מובנת? לאף אחד אין תשובה? צריך להכניס לבקשות פיתוח?
השאלה שלי היא האם ניתן לעשות שהראשון שמטלפן יופנה לראשון השני לשני וכו' בלי שיהיה תלוי אם הראשון כבר גמר את השיחה ואחרי שיגמור את כולם יתחיל שוב, ובנוסף שאם הראשון לא ענה זה יעבור לשני וכן הלאה (מדובר בעצם בשתי שאלות) . האם זה שייך לapi? (עדיין לא ברור לי מה הapi עושה)

Re: הפניית שיחה לפי סדר קודם ל1 אח"כ ל2 וכו' - דחוף

נשלח: 17:55 20/07/2017
על ידי zxc
מצטער שאין סימון ציטוט, לא יודע לעשות.
רק על זה יש לי תשובה בשבילך
איני יודע למה התכוונת ציטוט?
אם לזה
מקישים על המקש שליד הקו תחתון (מעל ההודעה שהינך כותב) כתוב באנגלית: Quote
ואם לזה מקישים על המקש שלידו, כתוב באנגלית: Code