דף 1 מתוך 1
לשירות לקוחות: האם יש אפשרות להגדיר שלוחה בקו שבה יושמעו ההודעות מהתא קולי גם ללא צורך בכניסה לניהול כמו הגדרת קמפיין?
נשלח: 15:44 04/05/2016
על ידי מנחם מענדל מענדי
לשירות לקוחות: האם יש אפשרות להגדיר שלוחה בקו שבה יושמעו ההודעות מהתא קולי גם ללא צורך בכניסה לניהול כמו הגדרת קמפיין?
Re: לשירות לקוחות: האם יש אפשרות להגדיר שלוחה בקו שבה יושמעו ההודעות מהתא קולי גם ללא צורך בכניסה לניהול כמו הגדרת קמפיי
נשלח: 15:52 04/05/2016
על ידי ימות המשיח
אין צורך לשאול את אותה שאלה כמה פעמים.
Re: לשירות לקוחות: האם יש אפשרות להגדיר שלוחה בקו שבה יושמעו ההודעות מהתא קולי גם ללא צורך בכניסה לניהול כמו הגדרת קמפיי
נשלח: 15:53 04/05/2016
על ידי מנחם מענדל מענדי
אני לא ראיתי את התשובה!!!!!
Re: לשירות לקוחות: האם יש אפשרות להגדיר שלוחה בקו שבה יושמעו ההודעות מהתא קולי גם ללא צורך בכניסה לניהול כמו הגדרת קמפיי
נשלח: 15:55 04/05/2016
על ידי ימות המשיח
אם לא ראית את התשובה, זה לא סיבה לשאול את אותה שאלה ב4 מקומות נפרדים.
זה מזבל את הפורום.
הוספתי לך אזהרה בנושא.
ולשאלתך, זה לא אפשרי.