לשירות לקוחות: האם יש אפשרות להגדיר שלוחה בקו שבה יושמעו ההודעות מהתא קולי גם ללא צורך בכניסה לניהול כמו הגדרת קמפיין?

מנחם מענדל מענדי
הודעות: 980
הצטרף: 16:42 28/04/2016

לשירות לקוחות: האם יש אפשרות להגדיר שלוחה בקו שבה יושמעו ההודעות מהתא קולי גם ללא צורך בכניסה לניהול כמו הגדרת קמפיין?

שליחהעל ידי מנחם מענדל מענדי » 15:44 04/05/2016

לשירות לקוחות: האם יש אפשרות להגדיר שלוחה בקו שבה יושמעו ההודעות מהתא קולי גם ללא צורך בכניסה לניהול כמו הגדרת קמפיין?



ימות המשיח
הנהלה ראשית
הודעות: 1529
הצטרף: 17:03 14/03/2016

Re: לשירות לקוחות: האם יש אפשרות להגדיר שלוחה בקו שבה יושמעו ההודעות מהתא קולי גם ללא צורך בכניסה לניהול כמו הגדרת קמפיי

שליחהעל ידי ימות המשיח » 15:55 04/05/2016

אם לא ראית את התשובה, זה לא סיבה לשאול את אותה שאלה ב4 מקומות נפרדים.
זה מזבל את הפורום.
הוספתי לך אזהרה בנושא.

ולשאלתך, זה לא אפשרי.


חזור אל “שאלות משתמשים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 18 אורחים