מיקומך בתור הוא...

כותב מוסמך
הודעות: 435
הצטרף: 07:10 25/03/2016
מיקום: ירושלים

Re: מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי כותב מוסמך » 17:01 04/01/2018

כשה"קו"' ישב אצלך...
וזה לא יהיה

[כמדומני כשהקו אצלך אז זה פשוט המתנה-העברת שיחה בפלאש]

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי אאד » 17:11 04/01/2018

אבל אם מוגדר

קוד: בחירת הכל

routing_end_time=20
routing_end_goto=/6/2
אז זה לא אמור להיכנס שוב לאותו שלוחה ואז זה יתקשר אליי שוב?

BY6199
הודעות: 1635
הצטרף: 13:11 08/01/2017

Re: מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי BY6199 » 17:32 04/01/2018

אבל אם מוגדר

קוד: בחירת הכל

routing_end_time=20
routing_end_goto=/6/2
אז זה לא אמור להיכנס שוב לאותו שלוחה ואז זה יתקשר אליי שוב?
אני לא יודע באיזה שלוחה הגדרת את זה, השורה התחתונה היא שהאופצייה היחידה להעביר שיחה זה להחזיר שלב אחורה או לשלוחה מוגדרת שהיא תוגדר כהפנייה למוקד השני.

נ.ב. אם אתה מעוניין שזה יהיה כביכול מרכזייה אמיתית תוכל לנתב למרכזייה אחרת שבה יש חלק מההגדרות זה אמנם יעלה כפול גם לחברה ההיא וגם לימות המשיח אבל אם זה מאוד חשוב לך אני יכול למצוא לך פתרונות לרוב הצרכים תיצור קשר במייל

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי אאד » 17:59 04/01/2018

אבל אם מוגדר

קוד: בחירת הכל

routing_end_time=20
routing_end_goto=/6/2
אז זה לא אמור להיכנס שוב לאותו שלוחה ואז זה יתקשר אליי שוב?
אני לא יודע באיזה שלוחה הגדרת את זה, השורה התחתונה היא שהאופצייה היחידה להעביר שיחה זה להחזיר שלב אחורה או לשלוחה מוגדרת שהיא תוגדר כהפנייה למוקד השני.

נ.ב. אם אתה מעוניין שזה יהיה כביכול מרכזייה אמיתית תוכל לנתב למרכזייה אחרת שבה יש חלק מההגדרות זה אמנם יעלה כפול גם לחברה ההיא וגם לימות המשיח אבל אם זה מאוד חשוב לך אני יכול למצוא לך פתרונות לרוב הצרכים תיצור קשר במייל
dushi.aad@gmail.com

011371
הודעות: 997
הצטרף: 23:33 07/12/2017

Re: מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי 011371 » 19:09 04/01/2018

האם יש אפשרות שאני מפנה תוך כדי שיחה את הלקוח למוקדן אחר?
והאם אפשר לומר לו תמתין על הקו ואני ינתק ובינתיים הוא שומע את המוזיקה? (כמו בכל חברה מסודרת)
כתבו כבר בהצעות פיתוח, כל מיני רעיונות המרכזי שבהם והמוצלח ביותר (לדעתי, כמובן) הוא שיוכלו לעשות כמו חדר ועידה המוגבל למשתתף אחד וכל השאר ממתינים בתור וכאשר המנהל לוחץ * יש לו כל מיני אפשרויות שהזכרת ועוד

ביינתיים עד שזה יקרה יש לי בראש רעיון לקומבינציה מורכבת שאולי תעשה חלק מהפעולות ,כשיהיה לי זמן אני יבדוק ואם זה ילך בלי נדר אפרסם

אאד
הודעות: 1650
הצטרף: 15:20 11/05/2017
מיקום: ישראל
יצירת קשר:

Re: מיקומך בתור הוא...

שליחהעל ידי אאד » 19:15 04/01/2018

האם יש אפשרות שאני מפנה תוך כדי שיחה את הלקוח למוקדן אחר?
והאם אפשר לומר לו תמתין על הקו ואני ינתק ובינתיים הוא שומע את המוזיקה? (כמו בכל חברה מסודרת)
כתבו כבר בהצעות פיתוח, כל מיני רעיונות המרכזי שבהם והמוצלח ביותר (לדעתי, כמובן) הוא שיוכלו לעשות כמו חדר ועידה המוגבל למשתתף אחד וכל השאר ממתינים בתור וכאשר המנהל לוחץ * יש לו כל מיני אפשרויות שהזכרת ועוד

ביינתיים עד שזה יקרה יש לי בראש רעיון לקומבינציה מורכבת שאולי תעשה חלק מהפעולות ,כשיהיה לי זמן אני יבדוק ואם זה ילך בלי נדר אפרסם
תודה בכל אופן
גם על כל העזרה עד עכשיו


חזור אל “שאלות משתמשים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 42 אורחים