דף 5 מתוך 7

Re: פתיחת חסימות לא מוצדקות של ועדת החסימות לענייני תקשורת

נשלח: 17:42 17/07/2018
על ידי דוד שרעבי
מישהו יודע מה המספר של ועדת הרבנים :?:
025381858
או הפרטי של המזכיר 0527100100 תודה רבה!!!

Re: פתיחת חסימות לא מוצדקות של ועדת החסימות לענייני תקשורת

נשלח: 20:33 12/08/2018
על ידי 0795421874
היה כאן פעם מסמך מסודר המאפשר פניה לוועדה שתאשר קווים ספציפיים, מישהו יודע איפה אפשר להשיג את המסמך הזה?

Re: פתיחת חסימות לא מוצדקות של ועדת החסימות לענייני תקשורת

נשלח: 20:44 12/08/2018
על ידי BY6199
היה כאן פעם מסמך מסודר המאפשר פניה לוועדה שתאשר קווים ספציפיים, מישהו יודע איפה אפשר להשיג את המסמך הזה?
בשירות הלקוחות, ייתכן שנמצא בפורום טיפים שרשור קבצים

Re: פתיחת חסימות לא מוצדקות של ועדת החסימות לענייני תקשורת

נשלח: 19:23 13/08/2018
על ידי אפרים
חברת סלקום חוסמת יותר מאשר חברות אחרות?

Re: פתיחת חסימות לא מוצדקות של ועדת החסימות לענייני תקשורת

נשלח: 19:33 13/08/2018
על ידי BY6199
חברת סלקום חוסמת יותר מאשר חברות אחרות?
יותר מחלק, גולן יותר חמור פלאפון לעתים

Re: פתיחת חסימות לא מוצדקות של ועדת החסימות לענייני תקשורת

נשלח: 10:53 19/08/2018
על ידי ימות המשיח
היה כאן פעם מסמך מסודר המאפשר פניה לוועדה שתאשר קווים ספציפיים, מישהו יודע איפה אפשר להשיג את המסמך הזה?
ניתן לקבל את המסמך דרך שרות הלקוחות.
לידיעתכם, ברוב מוחלט של הפעמים, הועדה מתעלמת מהטפסים שנשלחים אליה.
ידוע לנו על מקרים, שלאחר פניה למשרד התקשורת הועדה טיפלה בטופס שנשלח / ביטלה חסימות.
ככל הנראה משרד התקשורת פנה לועדה בבקשה להבהרות.

Re: פתיחת חסימות לא מוצדקות של ועדת החסימות לענייני תקשורת

נשלח: 14:26 19/08/2018
על ידי אאב
האם אתה יכול יותר להרחיב איך פונים למשרד התקשורת ומה אומרים להם, (זה חשוב לי מאוד) תודה.

Re: פתיחת חסימות לא מוצדקות של ועדת החסימות לענייני תקשורת

נשלח: 18:08 19/08/2018
על ידי ימות המשיח
לקוחות ימות המשיח שנחסם להם הקו - להלן מספר דרכים להתמודד עם החסימה:

1 - לפנות בדוא"ל y0773137770@gmail.com ולציין את מספר המערכת שנחסמה והסיסמה שלה ולבקש מספרים אישיים, אנו נגדיר לכם מספרים אישיים.

2 - להתקשר אלינו ל 077-3137770 ובשלוחה 6-2 לדווח לנו על המספר שנחסם, אנו נפעל להקצות לכם מספר חדש בהקדם.

3 - לרכוש קו נייח מאחת מחברות התקשורת, לפנות בדוא"ל ,y0773137770@gmail.com
אנו נניד את הקו לימות המשיח ונקים לכם את המערכת על המספר הזה, אלו מספרים שנחסמים בצורה משמעותית פחות מאשר הקווים הרגילים. (זהו מספר מהטווחים ה"פרטיים" בשונה מטווחי מספרים שמוקצים על ידי חברות התקשורת לעסקים) - חשוב להדגיש, מהרגע שהמספר מניוד לחברת ימות המשיח, אתם לא צריכים לשלם כלום, חברת התקשורת מפסיקה לחייב אתכם.

4. בהתאם לרשיונות חברות התקשורת, מאזין שנחסם על ידי חברת התקשורת (גם אם זה בהוראת ועדת הרבנים לעניני תקשורת) זכאי לדרוש מחברת התקשורת לבטל את החסימה שלו מלחייג למספר. (לבקש את ביטול השרות של חסימת השיחות)

במידה והקו אליו אתם מאזינים נחסם, מומלץ כי תפנו לחברת התקשורת שלכם ודרשו ממנה לבטל את החסימה. היו לקוחות עדכנו אותנו שהיו מקרים שלאחר כמה שיחות, התעקשות והתעקשות מול חברת התקשורת בשיחות רבות. ביטלו את החסימה ופתחו את הקו.
לצערנו, לחברות התקשורת יש גם שיקולים כלכליים, והחסימה משרתת אותם בחיסכון עלות השיחות למרות שהלקוחות שילמו מחיר מלא על חבילת השיחות. ולכן הרבה פעמים החברות מסרבות לפתוח את החסימה. במקרה שחברת התקשורת מסרבת לכבד את ההוראות ברישיון שלה שמחייבים אותה לבטל שרות לבקשת לקוח בתוך 24 שעות (במקרה הזה, שרות חסימת השיחות) , מומלץ לפנות למשרד התקשורת בתלונה כנגד חברת התקשרות שמסרבת לבטל את החסימה של המאזין למרות דרישתו.

חשוב להדגיש בתלונה מהו הקו שנחסם, כיצד הקו משרת את הציבור, ומדוע חסימתו פוגעת בציבור. ושלא יתכן שחברת התקשורת מפרה את הרישיון שלה ומסרבת לפתוח לכם את הקו.

ידוע לנו על מקרים, שבהם משרד התקשורת פנה לחברות התקשורת / עסקני ועדת הרבנים, וכתוצאה מפניה זו והתלונה למשרד התקשורת הקו אכן נפתח בסופו של דבר.

דרכים להגשת תלונה /פניה במשרד התקשורת:

באמצעות הדוא"ל pnyot@moc.gov.il
או באמצעות פקס 03-5198106
או באמצעות דואר- משרד התקשורת רח' אחד העם 9 תל אביב 6525101 , תחום פיקוח על השירות לצרכן.
במקרים שהטיפול בחסימה הוא דחוף, ולברור מצב תלונה שנשלחה, באמצעות טלפון שמספרו: 03-5198231 ימים א'- ה' בין השעות: 11:00 - 10:00 , 14:00 - 13:00.
בפניה למשרד התקשורת יש לציין את הפניה והמענה של חברת התקשורת, במידה והפניה הייתה בכתב, לצרף את ההתכתבות מול חברת התקשורת.

Re: פתיחת חסימות לא מוצדקות של ועדת החסימות לענייני תקשורת

נשלח: 15:45 12/11/2018
על ידי א פיינער איד
מישהו יודע אם בגולן יש סיכוי שיפתחו ?

Re: פתיחת חסימות לא מוצדקות של ועדת החסימות לענייני תקשורת

נשלח: 01:00 14/12/2018
על ידי Moshe men
לקוחות ימות המשיח שנחסם להם הקו - להלן מספר דרכים להתמודד עם החסימה:

1 - לפנות בדוא"ל y0773137770@gmail.com ולציין את מספר המערכת שנחסמה והסיסמה שלה ולבקש מספרים אישיים, אנו נגדיר לכם מספרים אישיים.

2 - להתקשר אלינו ל 077-3137770 ובשלוחה 6-2 לדווח לנו על המספר שנחסם, אנו נפעל להקצות לכם מספר חדש בהקדם.

3 - לרכוש קו נייח מאחת מחברות התקשורת, לפנות בדוא"ל ,y0773137770@gmail.com
אנו נניד את הקו לימות המשיח ונקים לכם את המערכת על המספר הזה, אלו מספרים שנחסמים בצורה משמעותית פחות מאשר הקווים הרגילים. (זהו מספר מהטווחים ה"פרטיים" בשונה מטווחי מספרים שמוקצים על ידי חברות התקשורת לעסקים) - חשוב להדגיש, מהרגע שהמספר מניוד לחברת ימות המשיח, אתם לא צריכים לשלם כלום, חברת התקשורת מפסיקה לחייב אתכם.

4. בהתאם לרשיונות חברות התקשורת, מאזין שנחסם על ידי חברת התקשורת (גם אם זה בהוראת ועדת הרבנים לעניני תקשורת) זכאי לדרוש מחברת התקשורת לבטל את החסימה שלו מלחייג למספר. (לבקש את ביטול השרות של חסימת השיחות)

במידה והקו אליו אתם מאזינים נחסם, מומלץ כי תפנו לחברת התקשורת שלכם ודרשו ממנה לבטל את החסימה. היו לקוחות עדכנו אותנו שהיו מקרים שלאחר כמה שיחות, התעקשות והתעקשות מול חברת התקשורת בשיחות רבות. ביטלו את החסימה ופתחו את הקו.
לצערנו, לחברות התקשורת יש גם שיקולים כלכליים, והחסימה משרתת אותם בחיסכון עלות השיחות למרות שהלקוחות שילמו מחיר מלא על חבילת השיחות. ולכן הרבה פעמים החברות מסרבות לפתוח את החסימה. במקרה שחברת התקשורת מסרבת לכבד את ההוראות ברישיון שלה שמחייבים אותה לבטל שרות לבקשת לקוח בתוך 24 שעות (במקרה הזה, שרות חסימת השיחות) , מומלץ לפנות למשרד התקשורת בתלונה כנגד חברת התקשרות שמסרבת לבטל את החסימה של המאזין למרות דרישתו.

חשוב להדגיש בתלונה מהו הקו שנחסם, כיצד הקו משרת את הציבור, ומדוע חסימתו פוגעת בציבור. ושלא יתכן שחברת התקשורת מפרה את הרישיון שלה ומסרבת לפתוח לכם את הקו.

ידוע לנו על מקרים, שבהם משרד התקשורת פנה לחברות התקשורת / עסקני ועדת הרבנים, וכתוצאה מפניה זו והתלונה למשרד התקשורת הקו אכן נפתח בסופו של דבר.

דרכים להגשת תלונה /פניה במשרד התקשורת:

באמצעות הדוא"ל pnyot@moc.gov.il
או באמצעות פקס 03-5198106
או באמצעות דואר- משרד התקשורת רח' אחד העם 9 תל אביב 6525101 , תחום פיקוח על השירות לצרכן.
במקרים שהטיפול בחסימה הוא דחוף, ולברור מצב תלונה שנשלחה, באמצעות טלפון שמספרו: 03-5198231 ימים א'- ה' בין השעות: 11:00 - 10:00 , 14:00 - 13:00.
בפניה למשרד התקשורת יש לציין את הפניה והמענה של חברת התקשורת, במידה והפניה הייתה בכתב, לצרף את ההתכתבות מול חברת התקשורת.
יש מישהו שעשה את זה והצליח?