Re: ועדת רבנים לעניני תקשורת
נשלח: 11:55 07/02/2018
שלח בקשה למייל 4134850@GMAIL.COM ותקבל את המנשר של הכללים
אני פעם התקשרתי לקו והתבלבלתי במספר ושמעתי שהקו חסום ללקוחות הקומה הכשרה.אתה כאילו לא מכיר את הכללים?כשתמצא מנשר כללים של הוועדה תעדכן אותנו לעת עתה עדיין אין מישהו שמוכן לתת אותם, כי אין!!!לסיכום הנושא תתחילו לחשוב אחרת:
לולי אותם חסרי לב (שכנראה חלק מהם נמצאים איתנו כאן בפורום)
שהמציאו את המושג צינטוקים לצורך הגדלת נפח התנועה בקו ומשתמשים בזה מידי יום ביומו, ובדר"כ לקווי תוכן פסולים
ועדת הרבנים לא היתה יוצאת חוצץ כל כך נגד המושג הזה
אי לכך הסבל שנגרם למפעילי הקוים הארגוניים והמשפחתיים תלוי בראש ובראשונה בקולר אותם מושחתים
(בעניין הווצאפפון , הוא נחשב כקו פסול מלכתחילה כי אחד התנאים של קבלת אישור לקו הוא התחייבות שלא לאפשר "מאזינים למאזינים" באופן שכל אחד יכול להשאיר הודעה לכולם מבלי שהאחראי יאשר קודם את ההודעה, כאשר זה כל מהותו של קו הווצאפפון , לעומתו "בלוגפון" אפשר כן לקבל אישור)
תראו את וועדת הרבנים בקטע הזה כמו הוועדה של גוגל שפוסלת אתרים (חלקם באופן רובוטי) ויש להם כללים משלהם
( [/)
רבני הוועדה מצהירים כי יש צורך בריענון והחלפה ועוד, אז...
משום מה שום קו שלי לא נחסם למעט לפני שלוש שנים כשעדיין לא הכרתי את הנושא ולא שלחתי טופס הקוים נחסמו, ולאחר שיחה עם הוועדה ושליחת טופס התחייבות הם נפתחו מחדש תוך 24 שעות
אני לא יודע מה התוכן שיש בקו שלך (אם יש לך כזה) שאתה בוכה שחוסמים לך אותו אבל סביר להניח שאם אני ועוד רבים כמוני היו יושבים בוועדה כנראה שגם הייתי מחליט לחסום לך...
אל תיתמם אם התירוץ שכבר כתבת 1000 פעם בפורום "אין מנשר עם כללים"
יש טופס התחייבות ואתה צריך לעמוד בהתחייבות ובנוסף להשתמש עם החוש השישי שלך שיודע טוב מאוד מה מתאים ומה לא!
אני יסכם את תשובתך מנקודת מבט של רוב הציבור, ולא בכדי הציבור מחומם.בואו לא ניתמם
כל אחד יכול לעשות קו לא כשר וזהו. כל מי שעושה קו כשר (מסיבותיו שלו - הוא רוצה מוצר כשר, הוא רוצה שידעו שהוא משתמש בכשר, הוא רוצה שיחשבו שהוא משתמש בכשר וכן על זה הדרך) עושה זאת מידיעה ברורה ובהסכמה מלאה לכך שהקו שלו כפוף להוראות ועד הכשרות (חותמים על זה בפירוש בחוזה) ולכן ללקוחות הקומה הכשרה אין על מה להתלונן הם בחרו בזה
ובנוגע למפעילי הקווים הדבר ברור שאם הם רוצים את ההכשר של ועדת הרבנים הם צריכים להישמע לתקנון ולהוראות, כמו כל גוף שרוצה לקבל הכשר מכשרות. אם אותם בעלי קווים סבורים שהתקנון מחמיר מדי הם יכולים לשכנע את קהל מאזיניהם לעזוב את ועדת הרבנים ולעבור להכשר אחר (שלא קיים... ולא בכדי).
בקיצור אפשר לסכם את זה ככה: אדם לא יכול לקנות קטשופ ולהתלונן שהוא לא אוהב קטשופ כמו"כ אדם לא יכול להתלונן על כך שכולם אוכלים קטשפו למרות שהוא מאד מאד שונא את הדבר הזה
בברכת לילה טוב ושקט (ללא צינטוקים ושאר מרעין בישין)
אם אתה אומר אז כולנו טועים ושקרנים כנראה...כמי שמפעיל מספר קווית תוכן מזה כמה שנים, אני יכול גם להצהיר
כי כאשר פועלים לפי ההוראות אין שום בעיות, פעם אחת בלבד חסם לי מספר של קו
[כנראה עקב חסימת טווחים או משהו כזה]
התקשרתי למשרדי הוועדה והשארתי הודעה תבא קולי, וכעבור מספר ימים הקו נפתח, ללא שדיברו איתי, ללא שיבקשו ממני לחתום על טופס.
כנראה כשלא מכניסים תוכן בעיתי לקו אז אין בעיות.
תראה לבד מה שאתה אומר אחר כמה ימיםאם אתה אומר אז כולנו טועים ושקרנים כנראה...כמי שמפעיל מספר קווית תוכן מזה כמה שנים, אני יכול גם להצהיר
כי כאשר פועלים לפי ההוראות אין שום בעיות, פעם אחת בלבד חסם לי מספר של קו
[כנראה עקב חסימת טווחים או משהו כזה]
התקשרתי למשרדי הוועדה והשארתי הודעה תבא קולי, וכעבור מספר ימים הקו נפתח, ללא שדיברו איתי, ללא שיבקשו ממני לחתום על טופס.
כנראה כשלא מכניסים תוכן בעיתי לקו אז אין בעיות.