Re: סינון לשלוחה פנימית ממספר מחוייג נייד
נשלח: 12:30 06/11/2019
אוקיי , אז בשביל זה אתה צריך לקבל עוד 1000 זיהויים למערכת בשירות לקוחות כדי שתוכל להשתמש באפשרות "הפנייה לפני מספר מחוייג"
ימות המשיח
https://freeivr.co.il/oldforum/
עד פה הבנתי...אני חושב שאפשר ליצור את זה כך אני לא בטוח: לכל אחד שמצורף לזיהוי חסוי יש מספר מיוחד שמשויך למערכת שהמספר הזה דרך מודול הפניה לפי מספר מחוייג מעביר את השיחה לשלוחה פנימית שהיא בעצם השלוחה של אותו לקוח שמוגדר בשלוחה שלו ניתוב השיחה למספר שלו, וכך אותו דבר לכל לקוח ולקוח, לכל אחד יש מספר אחר שמשוייך למערכת וע"י מודול הפניה לפי מספר מחוייג מוגדר אצל כל
אחד סינון לשלוחה האישית שלו.
אוקיי , אז בשביל זה אתה צריך לקבל עוד 1000 זיהויים למערכת בשירות לקוחות כדי שתוכל להשתמש באפשרות "הפנייה לפני מספר מחוייג"
כן זה יפתור.אוקיי , אז בשביל זה אתה צריך לקבל עוד 1000 זיהויים למערכת בשירות לקוחות כדי שתוכל להשתמש באפשרות "הפנייה לפני מספר מחוייג"![]()
![]()
![]()
ואתה בטוח שזה יפטור את כל הבעיה-!!! אם כן השמח אם תסביר לי איך
אני מפיל את הרעיון בשלב הזה,ועכשיו אפשר ליצור מספר כללי שמוגדר בהתחלה ניתוב להרבה מספרים ביחד (והשיחה מתחברת רק איפה שאפשר להתחבר)
אם כן זה לא פתר שום בעיה... אני עדיין צריך 1000 מספרים ורטואלים בעלות של 20,000 ש"חכן זה יפתור.אוקיי , אז בשביל זה אתה צריך לקבל עוד 1000 זיהויים למערכת בשירות לקוחות כדי שתוכל להשתמש באפשרות "הפנייה לפני מספר מחוייג"![]()
![]()
![]()
ואתה בטוח שזה יפטור את כל הבעיה-!!! אם כן השמח אם תסביר לי איך
אתה תפנה כל אחד לאחד מה1000 מספרים שנתנו לך בשירות לקוחות, ואז הפנייה לפי מספר מחוייג לשלוחה פנימית שמוקצת עבורו.
שורה תחתונה, כל אחד יצטרך להפעיל הפניה בטלפון שלו למספר אחר