לפי בדיקה שלי, נגיד וחייגתי בחיוג ישיר לאחד ממספרי המשנה של המערכת לדוגמא 0799123456 או בהעברה פנימית למספר הנ"ל, אז ההגדרות פועלות אך ורק לגבי מספר משני של המערכת!!! ואם נגיד אני רוצה להגדיר שאם בהעברה פנימית שמגיע לדוגמא ממרכז הסיפורים,אז לא עובדת ההגדרה שאגדיר ששיחות שמגיעות ממרכז הסיפורים ילכו לשלוחה מסויימת, וזה שייך אך ורק בחיוג לאחד ממספרי המשנה הנצפים בהגדרות בקמפיין ומה שאנחנו הבנו שזה כל שיחה שמגיעה ממערכת אחרת. האם טעינו או שזה באג.
Capture.JPG
ברור שאפשר להגדיר את ההגדרה הנ"ל רק על המספרים שקיימים למערכת ולא על מספרים של מערכת אחרת.
אם יש לך כמה מערכות, תוכל להגדיר את ההגדרה בכל המערכות שברשותך.
רק למערכות שנמצאות תחת הריסיילר של אהבת ישראל?כלומר שבמערכות האלה אוכל להגדיר הפנייה לפי המספר המערכת המעביר את השיחה בהעברה פנימית כל עוד זה מערכות תחת הריסיילר של אהבתישראל. האם הבנתי נכון?
ממש לא.
אתה יכול להגדיר את ההגדרה רק במערכת שאליה מתקשרים, ובהגדרה צריך להיות רשום המספר של המערכת שלך שאליו התקשרו, ושהוא מוגדר כמספר ראשי או מישני למערכת שבה מוגדרת ההגדרה.
דוגמא פועלת: מאזין מחייג למערכת 0773137770, ובשלחה מסויימת עובר למערכת שלך ע"י מספר המערכת שנגיד שהוא0771234567 וההגדרה רשומה במערכת 0771234567 בשלוחה הראשית, ורשום בהגדרה, שכל מי שמחייג ל0771234567, יעבור לשלוחה/3.
דוגמא שלא תפעל (מה שאתה כתבת): מאזין מחייג ל0773137770, נכנס לשלוחה שמעבירה למערכת שלך ע"י מספר המערכת שנגיד שהוא0771234567 , וההגדרה רשומה במערכת 0771234567 בשלוחה הראשית, ורשום בהגדרה, שכל מי שמחייג ל0773137770, יעבור לשלוחה/3.