דף 2 מתוך 3

Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

נשלח: 14:43 02/07/2017
על ידי איש שלום
לא הצלחתי להבין מה יותר טוב בזה מאשר בפילטר רגיל שהיה עד היום, שגם באמצעותו יכלתי להפנות את כל המאזינים או חלקם לכל שלוחה שאני רוצה
או שלא הבנתי טוב מה עושה המודל החדש.
מישהו יכול להסביר?

Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

נשלח: 15:10 02/07/2017
על ידי יהודי
לא הצלחתי להבין מה יותר טוב בזה מאשר בפילטר רגיל שהיה עד היום, שגם באמצעותו יכלתי להפנות את כל המאזינים או חלקם לכל שלוחה שאני רוצה
או שלא הבנתי טוב מה עושה המודל החדש.
מישהו יכול להסביר?
1. ניתוב לפי המספר המחויג לא אפשרי ע"י פילטר.
2. ניתוב ע"י פילטר מוגבל לרשימת תפוצה אחת וזה ללא הגבלה.
3. ניתוב ע"י פילטר בשלוחה הראשית עד היום היה אפשרי רק דרך שירות לקוחות או ע"י הגדרת השלוחה הראשית כשלוחת משנה וזה לא דורש שינוי בשלוחה.
4. אפשרות לנהל כמה מערכות במקביל במערכת אחת (ע"י הקצאת מס' שונה לכל ניתוב).
5. אפשרות הוספת פילטר לשלוחה ללא הוספת שלוחה.

Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

נשלח: 23:52 03/07/2017
על ידי ימות המשיח
לא הצלחתי להבין את הבאג.
שלח הסבר מפורט ומדויק של התקלה.
לפי בדיקה שלי, נגיד וחייגתי בחיוג ישיר לאחד ממספרי המשנה של המערכת לדוגמא 0799123456 או בהעברה פנימית למספר הנ"ל, אז ההגדרות פועלות אך ורק לגבי מספר משני של המערכת!!! ואם נגיד אני רוצה להגדיר שאם בהעברה פנימית שמגיע לדוגמא ממרכז הסיפורים,אז לא עובדת ההגדרה שאגדיר ששיחות שמגיעות ממרכז הסיפורים ילכו לשלוחה מסויימת, וזה שייך אך ורק בחיוג לאחד ממספרי המשנה הנצפים בהגדרות בקמפיין ומה שאנחנו הבנו שזה כל שיחה שמגיעה ממערכת אחרת. האם טעינו או שזה באג.
Capture.JPG
ברור שאפשר להגדיר את ההגדרה הנ"ל רק על המספרים שקיימים למערכת ולא על מספרים של מערכת אחרת.
אם יש לך כמה מערכות, תוכל להגדיר את ההגדרה בכל המערכות שברשותך.

Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

נשלח: 23:53 03/07/2017
על ידי ימות המשיח
את ההגדרות:

קוד: בחירת הכל

check_did_and_go_to_folder=yes
did_and_phone_check=yes
צריך להכניס בכל שלוחה בדרך, כלומר אם מוגדר:

קוד: בחירת הכל

0501234567-0773137770=/1/2
צריך להכניס את ההגדרה גם בשלוחה המרכזית וגם בשלוחה 1 וגם בשלוחה /1/2?
האם יש אפשרות להגדיר שבכתובת השלוחה הפנימית הוא יכנס עם הסיסמא?
אני מעוניין לעשות שכל מי שמתקשר למשל ל- 0771234567 יופנה אוטומטי לשלוחת הניהול, יוגדר כמנהל ויעבור לשלוחה מסוימת כמנהל.
משהו כזה:

קוד: בחירת הכל

0771234567=/0p1234#p#p/1
יש איזושהי אופציה כזו?
לא, אבל תוכל להגדיר שלוחה נסתרת מסויימת ככניסה לניהול ללא סיסמה, ולשלוח לשם.
ואיך הלאה?
איך אני מגדיר שלאחר שהוא נכנס לשלוחת הניהול הוא יעבור לניהול שלוחה מסויימת?
זה עדיין לא קיים.

Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

נשלח: 00:13 04/07/2017
על ידי יהודי
את ההגדרות:

קוד: בחירת הכל

check_did_and_go_to_folder=yes
did_and_phone_check=yes
צריך להכניס בכל שלוחה בדרך, כלומר אם מוגדר:

קוד: בחירת הכל

0501234567-0773137770=/1/2
צריך להכניס את ההגדרה גם בשלוחה המרכזית וגם בשלוחה 1 וגם בשלוחה /1/2?
לא, אבל תוכל להגדיר שלוחה נסתרת מסויימת ככניסה לניהול ללא סיסמה, ולשלוח לשם.
ואיך הלאה?
איך אני מגדיר שלאחר שהוא נכנס לשלוחת הניהול הוא יעבור לניהול שלוחה מסויימת?
זה עדיין לא קיים.
זה אומר משהו?

Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

נשלח: 02:22 04/07/2017
על ידי ימות המשיח
את ההגדרות:

קוד: בחירת הכל

check_did_and_go_to_folder=yes
did_and_phone_check=yes
צריך להכניס בכל שלוחה בדרך, כלומר אם מוגדר:

קוד: בחירת הכל

0501234567-0773137770=/1/2
צריך להכניס את ההגדרה גם בשלוחה המרכזית וגם בשלוחה 1 וגם בשלוחה /1/2?


ואיך הלאה?
איך אני מגדיר שלאחר שהוא נכנס לשלוחת הניהול הוא יעבור לניהול שלוחה מסויימת?
זה עדיין לא קיים.
זה אומר משהו?
זה אומר שאפשר להציע ולקבל הצעת מחיר לפיתוח.

Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

נשלח: 02:51 04/07/2017
על ידי יהודי

זה עדיין לא קיים.
זה אומר משהו?
זה אומר שאפשר להציע ולקבל הצעת מחיר לפיתוח.
הההצעה שהצעתי כאן תחסוך את הצורך בפיתוח הנ"ל.
שלחתי מייל לפני כמה שבועות ועדיין לא נענתי!

Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

נשלח: 10:44 19/07/2017
על ידי מנחם מענדל מענדי
לא הצלחתי להבין את הבאג.
שלח הסבר מפורט ומדויק של התקלה.
לפי בדיקה שלי, נגיד וחייגתי בחיוג ישיר לאחד ממספרי המשנה של המערכת לדוגמא 0799123456 או בהעברה פנימית למספר הנ"ל, אז ההגדרות פועלות אך ורק לגבי מספר משני של המערכת!!! ואם נגיד אני רוצה להגדיר שאם בהעברה פנימית שמגיע לדוגמא ממרכז הסיפורים,אז לא עובדת ההגדרה שאגדיר ששיחות שמגיעות ממרכז הסיפורים ילכו לשלוחה מסויימת, וזה שייך אך ורק בחיוג לאחד ממספרי המשנה הנצפים בהגדרות בקמפיין ומה שאנחנו הבנו שזה כל שיחה שמגיעה ממערכת אחרת. האם טעינו או שזה באג.
Capture.JPG
ברור שאפשר להגדיר את ההגדרה הנ"ל רק על המספרים שקיימים למערכת ולא על מספרים של מערכת אחרת.
אם יש לך כמה מערכות, תוכל להגדיר את ההגדרה בכל המערכות שברשותך.
רק למערכות שנמצאות תחת הריסיילר של אהבת ישראל?כלומר שבמערכות האלה אוכל להגדיר הפנייה לפי המספר המערכת המעביר את השיחה בהעברה פנימית כל עוד זה מערכות תחת הריסיילר של אהבתישראל. האם הבנתי נכון?

Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

נשלח: 17:52 20/07/2017
על ידי ימות המשיח

לפי בדיקה שלי, נגיד וחייגתי בחיוג ישיר לאחד ממספרי המשנה של המערכת לדוגמא 0799123456 או בהעברה פנימית למספר הנ"ל, אז ההגדרות פועלות אך ורק לגבי מספר משני של המערכת!!! ואם נגיד אני רוצה להגדיר שאם בהעברה פנימית שמגיע לדוגמא ממרכז הסיפורים,אז לא עובדת ההגדרה שאגדיר ששיחות שמגיעות ממרכז הסיפורים ילכו לשלוחה מסויימת, וזה שייך אך ורק בחיוג לאחד ממספרי המשנה הנצפים בהגדרות בקמפיין ומה שאנחנו הבנו שזה כל שיחה שמגיעה ממערכת אחרת. האם טעינו או שזה באג.
Capture.JPG
ברור שאפשר להגדיר את ההגדרה הנ"ל רק על המספרים שקיימים למערכת ולא על מספרים של מערכת אחרת.
אם יש לך כמה מערכות, תוכל להגדיר את ההגדרה בכל המערכות שברשותך.
רק למערכות שנמצאות תחת הריסיילר של אהבת ישראל?כלומר שבמערכות האלה אוכל להגדיר הפנייה לפי המספר המערכת המעביר את השיחה בהעברה פנימית כל עוד זה מערכות תחת הריסיילר של אהבתישראל. האם הבנתי נכון?
ממש לא.
אתה יכול להגדיר את ההגדרה רק במערכת שאליה מתקשרים, ובהגדרה צריך להיות רשום המספר של המערכת שלך שאליו התקשרו, ושהוא מוגדר כמספר ראשי או מישני למערכת שבה מוגדרת ההגדרה.
דוגמא פועלת: מאזין מחייג למערכת 0773137770, ובשלחה מסויימת עובר למערכת שלך ע"י מספר המערכת שנגיד שהוא0771234567 וההגדרה רשומה במערכת 0771234567 בשלוחה הראשית, ורשום בהגדרה, שכל מי שמחייג ל0771234567, יעבור לשלוחה/3.
דוגמא שלא תפעל (מה שאתה כתבת): מאזין מחייג ל0773137770, נכנס לשלוחה שמעבירה למערכת שלך ע"י מספר המערכת שנגיד שהוא0771234567 , וההגדרה רשומה במערכת 0771234567 בשלוחה הראשית, ורשום בהגדרה, שכל מי שמחייג ל0773137770, יעבור לשלוחה/3.

Re: הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

נשלח: 16:00 10/08/2017
על ידי גבאי
יש לי כמה מספרי משנה
והגדרתי לטלפון שלי שבמספר המשנה מועבר לשלוחה מסוימת
וניסיתי להגדיר את שבמספר משנה (מספר אישי) נוסף שיש למערכת יעבור לשלוחה אחרת וזה לא עובד אלא זה כמו ההגדרות של המספר הראשון.
(המספר הראשי נשאר רגיל ללא הפניה ורק מספרי המשנה כולם עובדים ביחד)
תודה