לשירות לקוחות: האם יש אפשרות להגדיר שלוחה בקו שבה יושמעו ההודעות מהתא קולי גם ללא צורך בכניסה לניהול כמו הגדרת קמפיין?
-
- הודעות: 980
- הצטרף: 16:42 28/04/2016
לשירות לקוחות: האם יש אפשרות להגדיר שלוחה בקו שבה יושמעו ההודעות מהתא קולי גם ללא צורך בכניסה לניהול כמו הגדרת קמפיין?
לשירות לקוחות: האם יש אפשרות להגדיר שלוחה בקו שבה יושמעו ההודעות מהתא קולי גם ללא צורך בכניסה לניהול כמו הגדרת קמפיין?
-
- הנהלה ראשית
- הודעות: 1529
- הצטרף: 17:03 14/03/2016
Re: לשירות לקוחות: האם יש אפשרות להגדיר שלוחה בקו שבה יושמעו ההודעות מהתא קולי גם ללא צורך בכניסה לניהול כמו הגדרת קמפיי
אין צורך לשאול את אותה שאלה כמה פעמים.
-
- הודעות: 980
- הצטרף: 16:42 28/04/2016
-
- הנהלה ראשית
- הודעות: 1529
- הצטרף: 17:03 14/03/2016
Re: לשירות לקוחות: האם יש אפשרות להגדיר שלוחה בקו שבה יושמעו ההודעות מהתא קולי גם ללא צורך בכניסה לניהול כמו הגדרת קמפיי
אם לא ראית את התשובה, זה לא סיבה לשאול את אותה שאלה ב4 מקומות נפרדים.
זה מזבל את הפורום.
הוספתי לך אזהרה בנושא.
ולשאלתך, זה לא אפשרי.
זה מזבל את הפורום.
הוספתי לך אזהרה בנושא.
ולשאלתך, זה לא אפשרי.
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 40 אורחים