בשליחת קמפיין והגדרת מקש אחד להפניה לטלפון אישי או למערכת אחרת בימות המשיח (בעלות יחידות), כיצד ניתן להגדיר שלא יוסיף את סיפרה 1 לאחר ה 0, וא"כ היכן צריך למקם את הקוד האם ב ivr.ini?
זה אמור להיות אפשרי כי בשירות הלקוחות כבר הגדירו לי פעם במערכת של שיגור הודעות בלבד, השאלה רק איך מגדירים במערכת ivr?
זיהוי שיחה של שיחה מופנית מתוך קמפיין פעיל
-
- הודעות: 144
- הצטרף: 15:46 04/09/2016
- מיקום: 770 EASTERN PKWY, BROOKLYN NY, 11213. NEY YORK, USA.
Re: זיהוי שיחה של שיחה מופנית מתוך קמפיין פעיל
לכאורה אפשר להוסיף או ב-ext.ini של שלוחת הוצאת הקמפיין, או ב-ivr.ini בשביל כל הוצאת קמפיין מהמערכת. תנסה בשניהם.
קוד: בחירת הכל
routing_your_id=no01
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] | 5 אורחים