אני פסימימהבוקר הכל מצויין
למה לא רואים כאן תודות
לא נראה לי שזה בגלל שימות שידרגו
אלא בגלל שאלפי מאזינים עברו לחברות אחרות + אף אחד לא מנסה להפעיל חדרי ועידה
אני פסימימהבוקר הכל מצויין
למה לא רואים כאן תודות
נו מה יהיה פה?הבעיה הגדולה מאד לתושבי ארה"ב שיש מערכת נודעת בארה"ב שמספרה 1-646-585-2960 שיכולים לעבור מזה לכל המערכות בארה"ק, כמובא כאן: https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic ... =30#p17144
ועכשיו לא יכולים לעבור לשום מספר, גם לא לפורטל התוכן
ימות!!!! אתם לא יכולים לעזוב לנו ככה על המים, בלי האפשרויות של האזנה להמערכות...
בברכת והסיר ד' ממך כל חולי בב"א.
אמןנו מה יהיה פה?הבעיה הגדולה מאד לתושבי ארה"ב שיש מערכת נודעת בארה"ב שמספרה 1-646-585-2960 שיכולים לעבור מזה לכל המערכות בארה"ק, כמובא כאן: https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic ... =30#p17144
ועכשיו לא יכולים לעבור לשום מספר, גם לא לפורטל התוכן
ימות!!!! אתם לא יכולים לעזוב לנו ככה על המים, בלי האפשרויות של האזנה להמערכות...
בברכת והסיר ד' ממך כל חולי בב"א.
שלחתי מיילים לימות ואין עונה, שלחתי ל'מסר' (שהמספר הזה תחת בעלותם) וענו לי שהם אכן מחפשים פיתרון.
אני בכלל לא מבין מה הרעיון בזה, ולמה הם עשו את זה, ועד כמה זמן זה יהיה ככה? תמיד? הרי יש הרבה הרבה מערכות שבנויים על הפניות כ search voice ועוד,
אז מה? יצטרכו לסגור אלו המערכות, שאנשים השקיעו בהם אונם וכוחם? לא נראה לי שזה רעיון טוב.
מקוה שנשמע בקרוב בשורות טובות.
צו צו צואבל המיטה שלי ברחובות מה אני יעשה?לא.
אם הוא נמצא בYEMOT שידאג לנייד להוט והכל יעבוד.
הפניה של פעם אחת לYMT זה נותן.
הבעיה היא אם המערכת שלך בYEMOT ןהמס' בYMT אז בעצם כשאתה מפנה לYMT זו הפניה שלישית וזה לא מאפשר.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 28 אורחים