סינון לשלוחה פנימית ממספר מחוייג נייד

שמואל
הודעות: 534
הצטרף: 01:26 15/03/2016
מיקום: רחובות

Re: סינון לשלוחה פנימית ממספר מחוייג נייד

שליחהעל ידי שמואל » 12:30 06/11/2019

אוקיי , אז בשביל זה אתה צריך לקבל עוד 1000 זיהויים למערכת בשירות לקוחות כדי שתוכל להשתמש באפשרות "הפנייה לפני מספר מחוייג"

s2000
הודעות: 13
הצטרף: 18:12 04/11/2019

Re: סינון לשלוחה פנימית ממספר מחוייג נייד

שליחהעל ידי s2000 » 12:59 06/11/2019

אני חושב שאפשר ליצור את זה כך אני לא בטוח: לכל אחד שמצורף לזיהוי חסוי יש מספר מיוחד שמשויך למערכת שהמספר הזה דרך מודול הפניה לפי מספר מחוייג מעביר את השיחה לשלוחה פנימית שהיא בעצם השלוחה של אותו לקוח שמוגדר בשלוחה שלו ניתוב השיחה למספר שלו, וכך אותו דבר לכל לקוח ולקוח, לכל אחד יש מספר אחר שמשוייך למערכת וע"י מודול הפניה לפי מספר מחוייג מוגדר אצל כל אחד סינון לשלוחה האישית שלו.
ועכשיו אפשר ליצור מספר כללי שמוגדר בהתחלה ניתוב להרבה מספרים ביחד (והשיחה מתחברת רק איפה שאפשר להתחבר) וממילא אם יש שיחה מופנת ממספר 0500000000 למספר הכללי הוא מצליח להתחבר רק למספר המשויך של הלקוח שאליו הוא התקשר ואז יוצא מספר כללי אחד שלאותו מספר מאות אנשים מפנים את החסוי, וההתחברות תתבצע רק אם לאותו אחד שהפנה את השיחה יש מספר משלו שמשויך למערכת... זה מסובך אני לא בטוח- השמח מאוד אם מישהו יוכל להתפלפל בזה ולהוציא מפה קומבינה -(אולי גם אפשר דרך מודלים אחרים במערכת -אבל מה שבטוח שאפשר לעשות את זה- השאלה איך???)

שמואל
הודעות: 534
הצטרף: 01:26 15/03/2016
מיקום: רחובות

Re: סינון לשלוחה פנימית ממספר מחוייג נייד

שליחהעל ידי שמואל » 13:02 06/11/2019

אני חושב שאפשר ליצור את זה כך אני לא בטוח: לכל אחד שמצורף לזיהוי חסוי יש מספר מיוחד שמשויך למערכת שהמספר הזה דרך מודול הפניה לפי מספר מחוייג מעביר את השיחה לשלוחה פנימית שהיא בעצם השלוחה של אותו לקוח שמוגדר בשלוחה שלו ניתוב השיחה למספר שלו, וכך אותו דבר לכל לקוח ולקוח, לכל אחד יש מספר אחר שמשוייך למערכת וע"י מודול הפניה לפי מספר מחוייג מוגדר אצל כל
אחד סינון לשלוחה האישית שלו.
עד פה הבנתי...
אחרי זה איבדתי את זה לגמרי... מה הרעיון שלך???

s2000
הודעות: 13
הצטרף: 18:12 04/11/2019

Re: סינון לשלוחה פנימית ממספר מחוייג נייד

שליחהעל ידי s2000 » 13:03 06/11/2019

אוקיי , אז בשביל זה אתה צריך לקבל עוד 1000 זיהויים למערכת בשירות לקוחות כדי שתוכל להשתמש באפשרות "הפנייה לפני מספר מחוייג"
:o :o :o :o ואתה בטוח שזה יפטור את כל הבעיה-!!! אם כן השמח אם תסביר לי איך

שמואל
הודעות: 534
הצטרף: 01:26 15/03/2016
מיקום: רחובות

Re: סינון לשלוחה פנימית ממספר מחוייג נייד

שליחהעל ידי שמואל » 13:04 06/11/2019

אוקיי , אז בשביל זה אתה צריך לקבל עוד 1000 זיהויים למערכת בשירות לקוחות כדי שתוכל להשתמש באפשרות "הפנייה לפני מספר מחוייג"
:o :o :o :o ואתה בטוח שזה יפטור את כל הבעיה-!!! אם כן השמח אם תסביר לי איך
כן זה יפתור.
אתה תפנה כל אחד לאחד מה1000 מספרים שנתנו לך בשירות לקוחות, ואז הפנייה לפי מספר מחוייג לשלוחה פנימית שמוקצת עבורו.

שורה תחתונה, כל אחד יצטרך להפעיל הפניה בטלפון שלו למספר אחר

שמואל
הודעות: 534
הצטרף: 01:26 15/03/2016
מיקום: רחובות

Re: סינון לשלוחה פנימית ממספר מחוייג נייד

שליחהעל ידי שמואל » 13:07 06/11/2019

ועכשיו אפשר ליצור מספר כללי שמוגדר בהתחלה ניתוב להרבה מספרים ביחד (והשיחה מתחברת רק איפה שאפשר להתחבר)
אני מפיל את הרעיון בשלב הזה,
למה שהשיחה תתחבר רק לאפה שאפשר להתחבר?

הרי אתה מפנה אחד למספר 1 ממנו הוא מוציא שיחה עם הזיהוי של מי שחייג איליו מחסוי לאחר הזיהוי של החסוי ומחייג לכל 1000 הלקוחות שלך...
השם ישמור.

או שלא הבנתי...

s2000
הודעות: 13
הצטרף: 18:12 04/11/2019

Re: סינון לשלוחה פנימית ממספר מחוייג נייד

שליחהעל ידי s2000 » 13:16 06/11/2019

אוקיי , אז בשביל זה אתה צריך לקבל עוד 1000 זיהויים למערכת בשירות לקוחות כדי שתוכל להשתמש באפשרות "הפנייה לפני מספר מחוייג"
:o :o :o :o ואתה בטוח שזה יפטור את כל הבעיה-!!! אם כן השמח אם תסביר לי איך
כן זה יפתור.
אתה תפנה כל אחד לאחד מה1000 מספרים שנתנו לך בשירות לקוחות, ואז הפנייה לפי מספר מחוייג לשלוחה פנימית שמוקצת עבורו.

שורה תחתונה, כל אחד יצטרך להפעיל הפניה בטלפון שלו למספר אחר
אם כן זה לא פתר שום בעיה... אני עדיין צריך 1000 מספרים ורטואלים בעלות של 20,000 ש"ח :oops:

שמואל
הודעות: 534
הצטרף: 01:26 15/03/2016
מיקום: רחובות

Re: סינון לשלוחה פנימית ממספר מחוייג נייד

שליחהעל ידי שמואל » 13:23 06/11/2019

מה לעשות...
בעיה.

s2000
הודעות: 13
הצטרף: 18:12 04/11/2019

Re: סינון לשלוחה פנימית ממספר מחוייג נייד

שליחהעל ידי s2000 » 13:29 06/11/2019

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
אבל איך יכול להיות תתקשר למספר 0723-18-18-18 של מרכז הקווים [זה מערכת של ימות המשיח] תוכל לשמוע בתפריט איך עובד הזיהוי ויש מספר אחד שכולם מפנים אליו. כך גם שמעתי אצל עוד מישהו שעושה את זה במספר 03-547-11-00 הכל זה מערכות של ימות המשיח... איך זה יכול להיות???

שמואל
הודעות: 534
הצטרף: 01:26 15/03/2016
מיקום: רחובות

Re: סינון לשלוחה פנימית ממספר מחוייג נייד

שליחהעל ידי שמואל » 14:29 06/11/2019

לא יודע, אולי יש משהוא שאני לא יודע... :cry:


חזור אל “שאלות משתמשים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] | 9 אורחים