השמעת תוכן משותף ל2 קוים

ישראלי
הודעות: 125
הצטרף: 15:37 17/03/2016

השמעת תוכן משותף ל2 קוים

שליחהעל ידי ישראלי » 01:05 08/04/2016

באם יש לי 2 קוים שלכל אחד חלק מהתוכן שונה - וחלק מהתוכן זהה - האם אפשרי שהתוכן הזהה ימצא במקום אחד ויהיה ניתן להאזנה ל2 הקוים ולא אצטרך כפילות לכל קו בנפרד?

ניתוב פנימי בלבד לא יעזור לי - אאכ שייך ניתוב פנימי למערכת אחרת + הגדרה שיהיה נגיש רק שלוחות מסוימות - ובאם הוא מקיש סולמית לחזרה - שיחזור לקו הראשי ולא הקו המשני

ימות המשיח
הנהלה ראשית
הודעות: 1529
הצטרף: 17:03 14/03/2016

Re: השמעת תוכן משותף ל2 קוים

שליחהעל ידי ימות המשיח » 10:36 08/04/2016

יש אפשרות להגדיר מספר טלפון המפנה ישירות לשלוחה ספציפית במערכת. (דרך השירות לקוחות - במידה ויש מעל 5,000 דקות בחודש, או בתשלום חד פעמי של 20 ש"ח לתמיכה).

מעבר לזה תוכל לנסות עם ההעברה למערכת אחרת בימות המשיח - והגדרות מעבר בסיום (מעבר בסיום התיקיה, או מעבר מהתיקיה העליונה אליה עוברים אוטומטית בסיום השלוחה).

אני לא בטוח שזה יתן פתרון מלא למה שאתה צריך

ישראלי
הודעות: 125
הצטרף: 15:37 17/03/2016

Re: השמעת תוכן משותף ל2 קוים

שליחהעל ידי ישראלי » 22:16 09/04/2016

יש אפשרות להגדיר מספר טלפון המפנה ישירות לשלוחה ספציפית במערכת. (דרך השירות לקוחות - במידה ויש מעל 5,000 דקות בחודש, או בתשלום חד פעמי של 20 ש"ח לתמיכה).

מעבר לזה תוכל לנסות עם ההעברה למערכת אחרת בימות המשיח - והגדרות מעבר בסיום (מעבר בסיום התיקיה, או מעבר מהתיקיה העליונה אליה עוברים אוטומטית בסיום השלוחה).

אני לא בטוח שזה יתן פתרון מלא למה שאתה צריך
על כל הפניה 20 שח או על כל הפנית קו גם את יש כמה שלוחות
והאם אני יכול לשנת הגדרות אלו אחכ - או שתמיד אני תלותי בשירות לקוחות?

ובהקשר לחזרה לקו המקור - האם זה ניתן לפיתוח בתשלום סביר?

יעקב
הודעות: 11
הצטרף: 22:38 14/03/2016

Re: השמעת תוכן משותף ל2 קוים

שליחהעל ידי יעקב » 15:31 11/04/2016

כל רבע שעה תמיכה זה 20 ש"ח
פיתוח רגיל זה מינימום 2000 ש"ח אלא אם כן זה משהו שנזקקים לו לקוחות רבים ואז יכול להיות שיהיה תשלום שונה.
ובקשר להאם אפשר לשנות את ההגדרות,
את ההפניה לשלוחה מסוימת בתוך הקו לא תוכל לשנות לבד, אבל את התוכן באותה שלוחה ברור שתוכל לשנות.

כותב מוסמך
הודעות: 435
הצטרף: 07:10 25/03/2016
מיקום: ירושלים

Re: השמעת תוכן משותף ל2 קוים

שליחהעל ידי כותב מוסמך » 13:46 19/04/2016

יש אפשרות להגדיר מספר טלפון המפנה ישירות לשלוחה ספציפית במערכת. (דרך השירות לקוחות - במידה ויש מעל 5,000 דקות בחודש, או בתשלום חד פעמי של 20 ש"ח לתמיכה).
פניתי לשירות ואמרו לי שאין אפשרות כזו

יעקב
הודעות: 11
הצטרף: 22:38 14/03/2016

Re: השמעת תוכן משותף ל2 קוים

שליחהעל ידי יעקב » 17:40 27/04/2016

יש אפשרות להגדיר מספר טלפון המפנה ישירות לשלוחה ספציפית במערכת. (דרך השירות לקוחות - במידה ויש מעל 5,000 דקות בחודש, או בתשלום חד פעמי של 20 ש"ח לתמיכה).
פניתי לשירות ואמרו לי שאין אפשרות כזו
כנראה לא כל הנציגים יודעים זאת, זה אפשרות חדשה, תבקש את יעקב ו/או שישאלו את יעקב.

כותב מוסמך
הודעות: 435
הצטרף: 07:10 25/03/2016
מיקום: ירושלים

Re: השמעת תוכן משותף ל2 קוים

שליחהעל ידי כותב מוסמך » 17:45 27/04/2016

יש אפשרות להגדיר מספר טלפון המפנה ישירות לשלוחה ספציפית במערכת. (דרך השירות לקוחות - במידה ויש מעל 5,000 דקות בחודש, או בתשלום חד פעמי של 20 ש"ח לתמיכה).
פניתי לשירות ואמרו לי שאין אפשרות כזו
כנראה לא כל הנציגים יודעים זאת, זה אפשרות חדשה, תבקש את יעקב ו/או שישאלו את יעקב.
רציתי לשאול אם כבר מע"ג הפורום יש לי מערכת אחת מעל 10,000 דק', ואני רוצה שבמערכת אחרת שאין בה כמעט דקות יעביר אוטו' שלוחה פנימית במערכת של מעל ה10000, זה יעלה כסף או חינם.

איש שלום
הודעות: 286
הצטרף: 14:14 12/04/2016
מיקום: 077-222-30-33

Re: השמעת תוכן משותף ל2 קוים

שליחהעל ידי איש שלום » 21:40 11/05/2016

[quote="ימות המשיח"]יש אפשרות להגדיר מספר טלפון המפנה ישירות לשלוחה ספציפית במערכת. (דרך השירות לקוחות - במידה ויש מעל 5,000 דקות בחודש, או בתשלום חד פעמי של 20 ש"ח לתמיכה).

רציתי לשאול האם בעתיד הקרוב יתאפשר להגדיר זאת לבד באמצעות הגדרות מתקדמות?
כמו"כ באם יש לי קו שנכנס אליו להערכתי כ 20.000 דקות בחודש [איני יודע במדויק שכן זה קו ישן, שלא שודרג, וכיום אי אפשר לראות בו את כמות הדקות הנכנסת] ואני רוצה להפנות לתוך שלוחה בקו חדש שפתחתי כעת, האם זה בחינם או בתשלום [נשאל בעבר אך לא קיבל מענה].
כמו"כ למעשה האם למישהו יש פתרון להציע, אופן בו ניתן לעשות שמקש סולמית, יחזיר לקו המקורי, באמצעות הגדרות הפניה.

ימות המשיח
הנהלה ראשית
הודעות: 1529
הצטרף: 17:03 14/03/2016

Re: השמעת תוכן משותף ל2 קוים

שליחהעל ידי ימות המשיח » 10:15 12/05/2016

לגבי האפשרות שיבצעו העברה לשלוחה ספציפית לא דרך השרות לקוחות - הנושא נמצא ברשימות המשימות לפיתוח של הצוות הטכני בעדיפות נמוכה.
ניתן להפנות אתה שיחה ממערכת ישנה לשלוחה ספציפית במערכת החדשה, לא ניתן להפנות מהמערכת החדשה לשלוחה ספציפית במערכת הישנה.


חזור אל “שאלות משתמשים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 13 אורחים