פוסטים על הניהול הטלפוני ובאתר

davd
הודעות: 299
הצטרף: 15:08 23/03/2016

פוסטים על הניהול הטלפוני ובאתר

שליחהעל ידי davd » 12:05 17/05/2016

חברת ימות המשיח השקיעה המון ופירסמה פוסטים של ההגדרות המתקדמות תחת הפורום "הגדרות במערכת", אך דא עקא ששם מופיעים רק לגבי ההגדרות המתקדמות וקודים מודולים וכו'
הייתי מציע שיכתבו גם פוסטים על הניהול דרך הטלפון, וגם על הניהול דרך האתר בלי קודים.
כמו שאתם רואים בלבד, חלק גדול מהשאלות והתשובות בפורום הולכים על עדכון מה נוסף בנהיול הטלפון והאתר, כמו"כ מידי יום משהו מעדכן על אפשרות נוספת שימות המשיח הוסיפה בניהול הטלפוני, אני חושב שאם היה כאלה פוסטים שמסבירים גם את הניהול הפשוט דרך הטלפון ודרך האתר היינו חוסכים הרבה שאלות, וגם ימות המשיח היה להם איפה לעדכן אל כל החידושים שלהם.

איש שלום
הודעות: 286
הצטרף: 14:14 12/04/2016
מיקום: 077-222-30-33

Re: פוסטים על הניהול הטלפוני ובאתר

שליחהעל ידי איש שלום » 13:33 17/05/2016

אני מוסיף הצעה בעניין זה, כי ניתן לעשות באתר תפריט עזרה, כמקובל ברוב המקומות, או לחילופין להוסיף הסברים [בבלון הקופץ עם הנגיעה, או בכיתוב קובע] על אפשרויות, שלוחות, ופעולות שניתן לבצע באתר.

יהודי
הודעות: 420
הצטרף: 11:41 19/05/2016
מיקום: ארה"ק

Re: פוסטים על הניהול הטלפוני ובאתר

שליחהעל ידי יהודי » 04:09 20/05/2016

מכיון שהם לא חייבים לנו שום דבר ואין סיבה (חוץ מחסד נטו) שיישבו לעשות פרויקט כזה רציני של עזרה.
לדעתי:
צריך לעשות משהו ברעיון של 'ויקיפדיה' - אינדקס עזרה והדרכה ע"י שכל אחד מהציבור יתרום את חלקו.
אולי מערכת "ימות המשיח" יסכימו לעשות את הפלטפורמה וציבור המנויים ינדבו את חלקם.
מה דעתכם?

0799
הודעות: 15
הצטרף: 14:27 11/04/2016

Re: פוסטים על הניהול הטלפוני ובאתר

שליחהעל ידי 0799 » 13:28 22/05/2016

עוד הצעה: שיהיה רשימה מסודרת של כל הקודים, ובמגביל הסבר על כל קוד! [לא כמו פה שיש הסבר ואז את הקוד, אלא רק רשימת כל הקודים בטבלה מסודרת]

ישראלי
הודעות: 125
הצטרף: 15:37 17/03/2016

Re: פוסטים על הניהול הטלפוני ובאתר

שליחהעל ידי ישראלי » 23:27 23/05/2016

תחילו אתם - תפתחו אשכול מסודר - ובהמשך באם זה יצליח יש מצב שימות המשיח ישקול לפתוח עוד פורום במיוחד לזה בעמוד הראשי

davd
הודעות: 299
הצטרף: 15:08 23/03/2016

Re: פוסטים על הניהול הטלפוני ובאתר

שליחהעל ידי davd » 00:32 24/05/2016

בעיקרון יש משהו קוראים לזה "פיתוח מה חדש", אבל זה כמובן לא מעודכן תמיד ולא מבוסס וכו'
הרעיון הוא דווקא שימות המשיח בעצמם יעשו את זה, ובמקרה שימות המשיח מחדש משהו מיד הוא מעדכן אותו, כמו שיש עד עכשיו בהגדרות מתקדמות פוסטים של ימות המשיח בעצמם ומדי פעם זה מתעדכן בהתאם לחידושים.

שמוליק770
הודעות: 186
הצטרף: 11:03 17/04/2016

Re: פוסטים על הניהול הטלפוני ובאתר

שליחהעל ידי שמוליק770 » 08:25 24/05/2016

אני חושב שפוסטים זה לא הכי מוצלח. יותר מוצלח לדעתי זה כמו ויקיפדיה, כמו שמישהו הציע פה

שמוליק770
הודעות: 186
הצטרף: 11:03 17/04/2016

Re: פוסטים על הניהול הטלפוני ובאתר

שליחהעל ידי שמוליק770 » 11:02 26/07/2017

המעלות בויקי:
* מכיון שיש הרבה הגדרות ומושגים שחוזרים על עצמם, אז יש קישור נורמאלי בין הדפים
* אפשרי לחלק לקטגוריות (סוגי שלוחות, רשימת קודים, הסבר על מושגים, שלוחות השמעת קבצים, שלוחות הפניה, שלוחות רשימת תפוצה וכו')
* כל אחד יכול לערוך
וכו'

zxc
הודעות: 750
הצטרף: 20:31 11/12/2016

Re: פוסטים על הניהול הטלפוני ובאתר

שליחהעל ידי zxc » 13:53 26/07/2017

מכיון שהם לא חייבים לנו שום דבר ואין סיבה (חוץ מחסד נטו)[/b]
??????????????

0772265918
הודעות: 196
הצטרף: 23:29 11/05/2017

Re: פוסטים על הניהול הטלפוני ובאתר

שליחהעל ידי 0772265918 » 01:30 02/08/2017

המעלות בויקי:
* מכיון שיש הרבה הגדרות ומושגים שחוזרים על עצמם, אז יש קישור נורמאלי בין הדפים
* אפשרי לחלק לקטגוריות (סוגי שלוחות, רשימת קודים, הסבר על מושגים, שלוחות השמעת קבצים, שלוחות הפניה, שלוחות רשימת תפוצה וכו')
* כל אחד יכול לערוך
וכו'
אפשר לפתוח בויקיספר, ספר על ימות (כמובן שצריך אישור שלהם) מחולק לפרקים וכו'...

?????


חזור אל “שאלות משתמשים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] | 65 אורחים