דף 1 מתוך 1

ראוטינג בעיה בהגדרה דרך הטלפון

נשלח: 18:19 10/02/2019
על ידי 963
לאחרונה כשאני מנסה להגדיר או לשנות במודול ראוטינג דרך הטלפון אין לי אפשרות בכלל לבחור את השלוחה.
למשל אני מגדיר שלוחה 6 לראוטינג [005 בניהול הטלפוני] אחר כך אני מנסה שוב לבחור את השלוחה בניהול הוא לא נותן לי ובמקום זאת נבחר שלוחה ראשית.
ניסיתי כמה וכמה פעמים בכמה מערכות וזה אכן בעיה.
האם עוד מישהו נתקל בכך?

Re: ראוטינג בעיה בהגדרה דרך הטלפון

נשלח: 18:51 10/02/2019
על ידי דוב
צריך לצאת לתפריט הראשי של המערכת ואז לחזור לשלוחה כדי להגדיר את המספר

Re: ראוטינג בעיה בהגדרה דרך הטלפון

נשלח: 19:04 10/02/2019
על ידי 963
צריך לצאת לתפריט הראשי של המערכת ואז לחזור לשלוחה כדי להגדיר את המספר
אני מדבר אפילו על שלוחה שכבר קיימת הרבה זמן, שעד לפני תקופה קצרה שיניתי את המספר להפניה מפעם לפעם, ועכשיו יש את הבעיה.
עוד יותר: כל שלוחה שאני מגדיר לראוטינג נתקעת, ודרך הטלפון אי אפשר אפילו לשנותו לשלוחה אחרת כי אי אפשר להכנס איליו.
תנסו ותראו!

Re: ראוטינג בעיה בהגדרה דרך הטלפון

נשלח: 22:10 10/02/2019
על ידי מתעניין
כנראה זה קו ששלחת עליו טופס
אז יש לו בעיה עם המדול הזה
שתפנה למערכת בעיתיות

Re: ראוטינג בעיה בהגדרה דרך הטלפון

נשלח: 16:04 11/02/2019
על ידי 963
כנראה זה קו ששלחת עליו טופס
אז יש לו בעיה עם המדול הזה
שתפנה למערכת בעיתיות
כנראה שלא ניסית בעצמך.
פתחתי השבוע מערכת חדשה. וגם שם יש לי את הבעיה. ניסיתי להתקשר גם מטלפון אחר וגם לא עוזר.
אני מבקש ממי שיכול לבדוק ולהגיב.
נ.ב. בדקתי בקו שיש לי עליו אישור ואי אפשר להעביר למערכות אחרות, אבל מודול ראוטינג הרגיל [בהגדרה דרך האתר] עובד כרגיל.

Re: ראוטינג בעיה בהגדרה דרך הטלפון

נשלח: 16:19 11/02/2019
על ידי דוב
ניסיתי ואתה צודק, תכתוב בבאגים לתיקון.

Re: ראוטינג בעיה בהגדרה דרך הטלפון

נשלח: 18:31 11/02/2019
על ידי קול הירושלמי
קורה לי כמעט על כל שלוחה קיימת שאני משנה את ההגדרה שלה דרך הטלפון שרק אחרי שיוצאים מהניהול וחוזרים זה מתעדכן, או שעוברים בניהול הטלפוני להגדיר שלוחה אחרת ושוב חוזרים להגדיר את השלוחה שרוצים.