ראוטינג בעיה בהגדרה דרך הטלפון

963
הודעות: 69
הצטרף: 20:06 21/11/2018

ראוטינג בעיה בהגדרה דרך הטלפון

שליחהעל ידי 963 » 18:19 10/02/2019

לאחרונה כשאני מנסה להגדיר או לשנות במודול ראוטינג דרך הטלפון אין לי אפשרות בכלל לבחור את השלוחה.
למשל אני מגדיר שלוחה 6 לראוטינג [005 בניהול הטלפוני] אחר כך אני מנסה שוב לבחור את השלוחה בניהול הוא לא נותן לי ובמקום זאת נבחר שלוחה ראשית.
ניסיתי כמה וכמה פעמים בכמה מערכות וזה אכן בעיה.
האם עוד מישהו נתקל בכך?

דוב
הודעות: 833
הצטרף: 16:06 20/08/2018

Re: ראוטינג בעיה בהגדרה דרך הטלפון

שליחהעל ידי דוב » 18:51 10/02/2019

צריך לצאת לתפריט הראשי של המערכת ואז לחזור לשלוחה כדי להגדיר את המספר

963
הודעות: 69
הצטרף: 20:06 21/11/2018

Re: ראוטינג בעיה בהגדרה דרך הטלפון

שליחהעל ידי 963 » 19:04 10/02/2019

צריך לצאת לתפריט הראשי של המערכת ואז לחזור לשלוחה כדי להגדיר את המספר
אני מדבר אפילו על שלוחה שכבר קיימת הרבה זמן, שעד לפני תקופה קצרה שיניתי את המספר להפניה מפעם לפעם, ועכשיו יש את הבעיה.
עוד יותר: כל שלוחה שאני מגדיר לראוטינג נתקעת, ודרך הטלפון אי אפשר אפילו לשנותו לשלוחה אחרת כי אי אפשר להכנס איליו.
תנסו ותראו!

מתעניין
הודעות: 664
הצטרף: 15:54 08/10/2017

Re: ראוטינג בעיה בהגדרה דרך הטלפון

שליחהעל ידי מתעניין » 22:10 10/02/2019

כנראה זה קו ששלחת עליו טופס
אז יש לו בעיה עם המדול הזה
שתפנה למערכת בעיתיות

963
הודעות: 69
הצטרף: 20:06 21/11/2018

Re: ראוטינג בעיה בהגדרה דרך הטלפון

שליחהעל ידי 963 » 16:04 11/02/2019

כנראה זה קו ששלחת עליו טופס
אז יש לו בעיה עם המדול הזה
שתפנה למערכת בעיתיות
כנראה שלא ניסית בעצמך.
פתחתי השבוע מערכת חדשה. וגם שם יש לי את הבעיה. ניסיתי להתקשר גם מטלפון אחר וגם לא עוזר.
אני מבקש ממי שיכול לבדוק ולהגיב.
נ.ב. בדקתי בקו שיש לי עליו אישור ואי אפשר להעביר למערכות אחרות, אבל מודול ראוטינג הרגיל [בהגדרה דרך האתר] עובד כרגיל.

דוב
הודעות: 833
הצטרף: 16:06 20/08/2018

Re: ראוטינג בעיה בהגדרה דרך הטלפון

שליחהעל ידי דוב » 16:19 11/02/2019

ניסיתי ואתה צודק, תכתוב בבאגים לתיקון.

קול הירושלמי
הודעות: 439
הצטרף: 14:33 14/06/2018

Re: ראוטינג בעיה בהגדרה דרך הטלפון

שליחהעל ידי קול הירושלמי » 18:31 11/02/2019

קורה לי כמעט על כל שלוחה קיימת שאני משנה את ההגדרה שלה דרך הטלפון שרק אחרי שיוצאים מהניהול וחוזרים זה מתעדכן, או שעוברים בניהול הטלפוני להגדיר שלוחה אחרת ושוב חוזרים להגדיר את השלוחה שרוצים.


חזור אל “ניהול המערכת בטלפון”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 3 אורחים