לאחרונה כשאני מנסה להגדיר או לשנות במודול ראוטינג דרך הטלפון אין לי אפשרות בכלל לבחור את השלוחה.
למשל אני מגדיר שלוחה 6 לראוטינג [005 בניהול הטלפוני] אחר כך אני מנסה שוב לבחור את השלוחה בניהול הוא לא נותן לי ובמקום זאת נבחר שלוחה ראשית.
ניסיתי כמה וכמה פעמים בכמה מערכות וזה אכן בעיה.
האם עוד מישהו נתקל בכך?
ראוטינג בעיה בהגדרה דרך הטלפון
Re: ראוטינג בעיה בהגדרה דרך הטלפון
צריך לצאת לתפריט הראשי של המערכת ואז לחזור לשלוחה כדי להגדיר את המספר
Re: ראוטינג בעיה בהגדרה דרך הטלפון
אני מדבר אפילו על שלוחה שכבר קיימת הרבה זמן, שעד לפני תקופה קצרה שיניתי את המספר להפניה מפעם לפעם, ועכשיו יש את הבעיה.צריך לצאת לתפריט הראשי של המערכת ואז לחזור לשלוחה כדי להגדיר את המספר
עוד יותר: כל שלוחה שאני מגדיר לראוטינג נתקעת, ודרך הטלפון אי אפשר אפילו לשנותו לשלוחה אחרת כי אי אפשר להכנס איליו.
תנסו ותראו!
Re: ראוטינג בעיה בהגדרה דרך הטלפון
כנראה זה קו ששלחת עליו טופס
אז יש לו בעיה עם המדול הזה
שתפנה למערכת בעיתיות
אז יש לו בעיה עם המדול הזה
שתפנה למערכת בעיתיות
Re: ראוטינג בעיה בהגדרה דרך הטלפון
כנראה שלא ניסית בעצמך.כנראה זה קו ששלחת עליו טופס
אז יש לו בעיה עם המדול הזה
שתפנה למערכת בעיתיות
פתחתי השבוע מערכת חדשה. וגם שם יש לי את הבעיה. ניסיתי להתקשר גם מטלפון אחר וגם לא עוזר.
אני מבקש ממי שיכול לבדוק ולהגיב.
נ.ב. בדקתי בקו שיש לי עליו אישור ואי אפשר להעביר למערכות אחרות, אבל מודול ראוטינג הרגיל [בהגדרה דרך האתר] עובד כרגיל.
Re: ראוטינג בעיה בהגדרה דרך הטלפון
ניסיתי ואתה צודק, תכתוב בבאגים לתיקון.
-
- הודעות: 439
- הצטרף: 14:33 14/06/2018
Re: ראוטינג בעיה בהגדרה דרך הטלפון
קורה לי כמעט על כל שלוחה קיימת שאני משנה את ההגדרה שלה דרך הטלפון שרק אחרי שיוצאים מהניהול וחוזרים זה מתעדכן, או שעוברים בניהול הטלפוני להגדיר שלוחה אחרת ושוב חוזרים להגדיר את השלוחה שרוצים.
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 2 אורחים