פתרון חינמי לזיהוי דיבור

boyoss
הודעות: 129
הצטרף: 11:29 03/04/2017

פתרון חינמי לזיהוי דיבור

שליחהעל ידי boyoss » 19:44 24/01/2018

בעקבות סיום עידן הזיהוי דיבור החינמי, יש פיתרון שאמנם דורש פיתוח, אבל יכול להוות פיתרון של זיהוי דיבור בחינם.

גוגל מציעים מנוע זיהוי דיבור, ולוקחים על זה 8 אגורות לדקה. https://cloud.google.com/speech/pricing.

בזמן ההצטרפות, מקבלים בערך 1200 שח מתנה, שזה שישים אלף בקשות של רבע דקה!!
המתנה תקפה לכמה חודשים (נראה לי חצי שנה).

מה שצריך, זה שימות ישדרו בAPI את ההקלטה, ואנחנו נשלח את זה לגוגל, ונקבל בחזרה את הטקסט המזוהה.

011371
הודעות: 997
הצטרף: 23:33 07/12/2017

Re: פתרון חינמי לזיהוי דיבור

שליחהעל ידי 011371 » 22:11 24/01/2018

בינתיים אפשר לבנות קומבינה שאחרי כל שאלה יהיה goto אל תיקיית הקלטות שבסיומה תחזיר את הלקוח לשלוחת ה api
ולשמור בבסיס הנתונים את סך הקבצים שכבר הוקלטו כדי שתדע את מספר הקובץ הנוכחי
ואז לשלוף אותו משם ולשלוח לגוגל

אם תבנה את זה ותפרסם זה עשוי להיות אדיר!

boyoss
הודעות: 129
הצטרף: 11:29 03/04/2017

Re: פתרון חינמי לזיהוי דיבור

שליחהעל ידי boyoss » 22:14 24/01/2018

אני מבין שאתה לא עובד הרבה עם הAPI...
בצורה שאני עובד, אין מצב לעשות כזה דבר, אני מכניס המון המון פעולות בשלוחה אחת, ולא שייך לצאת לRECORD ואז לחזור כי הוא יתחיל שוב מההתחלה.

011371
הודעות: 997
הצטרף: 23:33 07/12/2017

Re: פתרון חינמי לזיהוי דיבור

שליחהעל ידי 011371 » 22:21 24/01/2018

אני מבין שאתה לא עובד הרבה עם הAPI...
בצורה שאני עובד, אין מצב לעשות כזה דבר, אני מכניס המון המון פעולות בשלוחה אחת, ולא שייך לצאת לRECORD ואז לחזור כי הוא יתחיל שוב מההתחלה.
הפתרון לזה הוא שמירת המיקום בו המשתמש אוחז והנתונים ששודרו עד כה בבסיס הנתונים כנ"ל ולהגדיר שברגע שנשלחת בקשה חדשה שיבדוק אם עבור המספר הזה רשום בבסיס איפה הוא אוחז ולהמשיך משם
ואם לא מתחיל מהתחלה

מאזין נלהב
הודעות: 368
הצטרף: 00:01 29/07/2016
מיקום: ארץ ישראל

Re: פתרון חינמי לזיהוי דיבור

שליחהעל ידי מאזין נלהב » 22:22 24/01/2018

אבל אתה לא יודע את שם ההקלטה, בשלוחת ההקלטות.

boyoss
הודעות: 129
הצטרף: 11:29 03/04/2017

Re: פתרון חינמי לזיהוי דיבור

שליחהעל ידי boyoss » 22:23 24/01/2018

עשיתי משהו כזה בעבר, אבל ככל שזה גודל זה יותר קשה לעשות את זה.
עכ"פ זה כיוון יפה

011371
הודעות: 997
הצטרף: 23:33 07/12/2017

Re: פתרון חינמי לזיהוי דיבור

שליחהעל ידי 011371 » 22:28 24/01/2018

אבל אתה לא יודע את שם ההקלטה, בשלוחת ההקלטות.
זה מתחיל מ 000 נכון?
אז מה הבעיה לשמור בבסיס את המספר העדכני ולהוסיף 1 בכל פעם?

011371
הודעות: 997
הצטרף: 23:33 07/12/2017

Re: פתרון חינמי לזיהוי דיבור

שליחהעל ידי 011371 » 22:35 24/01/2018

אבל אתה לא יודע את שם ההקלטה, בשלוחת ההקלטות.
זה מתחיל מ 000 נכון?
אז מה הבעיה לשמור בבסיס את המספר העדכני ולהוסיף 1 בכל פעם?
וליתר ביטחון יש לך את הקובץ txt המקביל למספר ההקלטה כדי לוודא שהיא אכן משויכת למספר הטלפון של המשתמש

אולי אפשר גם דרך ftp לקבל את רשימת הקבצים אבל זה קצת איטי

גלעדסיווני
הודעות: 1
הצטרף: 18:46 20/06/2019

Re: פתרון חינמי לזיהוי דיבור

שליחהעל ידי גלעדסיווני » 17:15 11/07/2019

אתם כותבים שעושים הרבה פעולות בשלוחת api.
אני לא מבין איך עושים יותר מפעולה אחת של קריאה לשרת שלי בשלוחה.
אשמח מאד לקבל דוגמה.

bc98400
הודעות: 206
הצטרף: 00:28 11/05/2017

Re: פתרון חינמי לזיהוי דיבור

שליחהעל ידי bc98400 » 18:27 11/07/2019

אתם כותבים שעושים הרבה פעולות בשלוחת api.
אני לא מבין איך עושים יותר מפעולה אחת של קריאה לשרת שלי בשלוחה.
אשמח מאד לקבל דוגמה.
חבל שאתה כותב כאן שזה משהו ישן ולא פותח מחדש אבל התשובה לשאלה שלך היא שאפשר לשלוח מהשרת שאלה למשתמש עי read


חזור אל “פורום מפתחים API”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים | 4 אורחים