דף 1 מתוך 2

פתרון חינמי לזיהוי דיבור

נשלח: 19:44 24/01/2018
על ידי boyoss
בעקבות סיום עידן הזיהוי דיבור החינמי, יש פיתרון שאמנם דורש פיתוח, אבל יכול להוות פיתרון של זיהוי דיבור בחינם.

גוגל מציעים מנוע זיהוי דיבור, ולוקחים על זה 8 אגורות לדקה. https://cloud.google.com/speech/pricing.

בזמן ההצטרפות, מקבלים בערך 1200 שח מתנה, שזה שישים אלף בקשות של רבע דקה!!
המתנה תקפה לכמה חודשים (נראה לי חצי שנה).

מה שצריך, זה שימות ישדרו בAPI את ההקלטה, ואנחנו נשלח את זה לגוגל, ונקבל בחזרה את הטקסט המזוהה.

Re: פתרון חינמי לזיהוי דיבור

נשלח: 22:11 24/01/2018
על ידי 011371
בינתיים אפשר לבנות קומבינה שאחרי כל שאלה יהיה goto אל תיקיית הקלטות שבסיומה תחזיר את הלקוח לשלוחת ה api
ולשמור בבסיס הנתונים את סך הקבצים שכבר הוקלטו כדי שתדע את מספר הקובץ הנוכחי
ואז לשלוף אותו משם ולשלוח לגוגל

אם תבנה את זה ותפרסם זה עשוי להיות אדיר!

Re: פתרון חינמי לזיהוי דיבור

נשלח: 22:14 24/01/2018
על ידי boyoss
אני מבין שאתה לא עובד הרבה עם הAPI...
בצורה שאני עובד, אין מצב לעשות כזה דבר, אני מכניס המון המון פעולות בשלוחה אחת, ולא שייך לצאת לRECORD ואז לחזור כי הוא יתחיל שוב מההתחלה.

Re: פתרון חינמי לזיהוי דיבור

נשלח: 22:21 24/01/2018
על ידי 011371
אני מבין שאתה לא עובד הרבה עם הAPI...
בצורה שאני עובד, אין מצב לעשות כזה דבר, אני מכניס המון המון פעולות בשלוחה אחת, ולא שייך לצאת לRECORD ואז לחזור כי הוא יתחיל שוב מההתחלה.
הפתרון לזה הוא שמירת המיקום בו המשתמש אוחז והנתונים ששודרו עד כה בבסיס הנתונים כנ"ל ולהגדיר שברגע שנשלחת בקשה חדשה שיבדוק אם עבור המספר הזה רשום בבסיס איפה הוא אוחז ולהמשיך משם
ואם לא מתחיל מהתחלה

Re: פתרון חינמי לזיהוי דיבור

נשלח: 22:22 24/01/2018
על ידי מאזין נלהב
אבל אתה לא יודע את שם ההקלטה, בשלוחת ההקלטות.

Re: פתרון חינמי לזיהוי דיבור

נשלח: 22:23 24/01/2018
על ידי boyoss
עשיתי משהו כזה בעבר, אבל ככל שזה גודל זה יותר קשה לעשות את זה.
עכ"פ זה כיוון יפה

Re: פתרון חינמי לזיהוי דיבור

נשלח: 22:28 24/01/2018
על ידי 011371
אבל אתה לא יודע את שם ההקלטה, בשלוחת ההקלטות.
זה מתחיל מ 000 נכון?
אז מה הבעיה לשמור בבסיס את המספר העדכני ולהוסיף 1 בכל פעם?

Re: פתרון חינמי לזיהוי דיבור

נשלח: 22:35 24/01/2018
על ידי 011371
אבל אתה לא יודע את שם ההקלטה, בשלוחת ההקלטות.
זה מתחיל מ 000 נכון?
אז מה הבעיה לשמור בבסיס את המספר העדכני ולהוסיף 1 בכל פעם?
וליתר ביטחון יש לך את הקובץ txt המקביל למספר ההקלטה כדי לוודא שהיא אכן משויכת למספר הטלפון של המשתמש

אולי אפשר גם דרך ftp לקבל את רשימת הקבצים אבל זה קצת איטי

Re: פתרון חינמי לזיהוי דיבור

נשלח: 17:15 11/07/2019
על ידי גלעדסיווני
אתם כותבים שעושים הרבה פעולות בשלוחת api.
אני לא מבין איך עושים יותר מפעולה אחת של קריאה לשרת שלי בשלוחה.
אשמח מאד לקבל דוגמה.

Re: פתרון חינמי לזיהוי דיבור

נשלח: 18:27 11/07/2019
על ידי bc98400
אתם כותבים שעושים הרבה פעולות בשלוחת api.
אני לא מבין איך עושים יותר מפעולה אחת של קריאה לשרת שלי בשלוחה.
אשמח מאד לקבל דוגמה.
חבל שאתה כותב כאן שזה משהו ישן ולא פותח מחדש אבל התשובה לשאלה שלך היא שאפשר לשלוח מהשרת שאלה למשתמש עי read