פתרון לתא הקולי שחברות הסלולר החלו לגבות עליו כסף
נשלח: 15:25 08/05/2019
אני בהוט מובייל והתא קולי התחיל לעלות כסף. ביטלתי אותו והגדרתי הפניית שיחות באין מענה / בתפוס / אין קליטה, למערכת IVR בימות.
בשלוחה הראשית הגדרתי ככה:
בשביל שכשאני יתקשר למספר אז אעבור לשלוחה של שמיעת ההקלטות, הכנסתי קובץ Did_Go_To וכתבתי בתוכו
(ניתן כמובן גם להגדיר צינתוקים כשמשאירים לך הודעה אבל זה כבר עולה כסף)
את הודעה M1012 של "אנא הקליטו הודעתכם..." , ניתן להחליף בהודעה משלכם בסגנון "הגעתם לתא הקולי במספר..."
אני יצרתי דרך 'עלמה רידר' קובץ שנשמע דומה מאוד לקובץ המקורי של התא קולי. מומלץ לבחור את הקול "אסנת". מצורף:
את שלוחה 1 הגדרתי ככה:
את שלוחה 2 הגדרתי ככה:
בשלוחה הראשית הגדרתי ככה:
קוד: בחירת הכל
type=record
record_ok=#
folder_move=1
say_record_number=no
say_record_menu=no
record_end_goto=/2
record_cancel_goto=/2
hangup_insert_file=yes
emeil_send=yes
email_address=xxxxxx@gmail.com
email_name=הודעות מתא קולי
check_did_and_go_to_folder=yes
did_and_phone_check=yes
קוד: בחירת הכל
0548412345-079512345=/1
את הודעה M1012 של "אנא הקליטו הודעתכם..." , ניתן להחליף בהודעה משלכם בסגנון "הגעתם לתא הקולי במספר..."
אני יצרתי דרך 'עלמה רידר' קובץ שנשמע דומה מאוד לקובץ המקורי של התא קולי. מומלץ לבחור את הקול "אסנת". מצורף:
את שלוחה 1 הגדרתי ככה:
קוד: בחירת הכל
type=playfile
password=xxxx
playfile_end_goto=hangup
קוד: בחירת הכל
type=hangup