דף 1 מתוך 1

חדש • מודול מענה אנושי משוכלל

נשלח: 13:05 25/02/2019
על ידי אהבת ישראל
בס"ד

שימו לב! מודול זה הועלה על ידי אהבת ישראל ובאחריותו המלאה ולא על ידי חברת ימות המשיח!

בסייעתא דשמיא אנו שמחים להעלות מודול נוסף והוא מענה אנושי משוכלל.
במודול ניתן להפעיל במערכת שלכם מענה אנושי לפי מיקום בתור והשמעת המיקום למאזין בשילוב מוסיקה בהמתנה כל מספר שניות במהלך המוזיקה.
כשמגיע תורו הוא ישמע "הנכם מועברים כעת לנציג השירות", ולאחר מכן יעבור למערכת שתגדירו כמענה אנושי בפרמטר goto_open.
בנוסף ניתן להגדיר שעות פעילות למוקד.
שימו לב המודול בשלבי פיתוח ובעז"ה מתוכנן להמשך ממשק מיוחד עם מענה לכל נציג ישירות מהמחשב, ומנהל המערכת יוכל לנהל את הנציגים ועוד אפשרויות מגוונות ומשוכללות.

להלן ההגדרות:

קוד: בחירת הכל

type=api
api_link=http://ahavat-israel.net/yemot/CallCenter.php
api_add_0=goto_open=//לאן יעבור המאזין שהגיע תורו
api_add_1=goto_close=//לאן יעבור המאזין כשהמוקד סגור ואחרי השמעת שעות הפעילות (להשארת פתוח השאירו את שעות הפעילות ריקות)
api_add_2=time_open_hour_from=//פתוח משעה...
api_add_3=time_open_minute_from=//פתוח מדקה...
api_add_4=time_open_hour_to=//פתוח עד שעה...
api_add_5=time_open_minute_to=//פתוח עד דקה...
ניתן להגיב ולצפות במודולים גם בפורום שלנו וכן בשרשור זה

בברכה

Re: חדש • מודול מענה אנושי משוכלל

נשלח: 00:28 27/02/2019
על ידי כותב מוסמך
יש אפשרות להגדרת מספרים של כמה טלפונים ושיעביר בשרשרת וכו'?

Re: חדש • מודול מענה אנושי משוכלל

נשלח: 12:22 01/03/2019
על ידי הבוס הגדול
מחוייבים ביחידות רק כשהנציג עונה או גם על כל זמן ההמתנה?

Re: חדש • מודול מענה אנושי משוכלל

נשלח: 13:50 01/03/2019
על ידי כותב מוסמך
לא עובד לי

Re: חדש • מודול מענה אנושי משוכלל

נשלח: 22:19 04/03/2019
על ידי נעם סיון
איך אני מגדיר הרבה מספרים

Re: חדש • מודול מענה אנושי משוכלל

נשלח: 15:11 02/05/2019
על ידי a.y.f
לא הבנתי כמה יחידות זה עולה ואיך אני עונה לשיחה?

Re: חדש • מודול מענה אנושי משוכלל

נשלח: 15:38 03/05/2019
על ידי גוטליב סוכן פלאפונים
בס"ד

שימו לב! מודול זה הועלה על ידי אהבת ישראל ובאחריותו המלאה ולא על ידי חברת ימות המשיח!

בסייעתא דשמיא אנו שמחים להעלות מודול נוסף והוא מענה אנושי משוכלל.
במודול ניתן להפעיל במערכת שלכם מענה אנושי לפי מיקום בתור והשמעת המיקום למאזין בשילוב מוסיקה בהמתנה כל מספר שניות במהלך המוזיקה.
כשמגיע תורו הוא ישמע "הנכם מועברים כעת לנציג השירות", ולאחר מכן יעבור למערכת שתגדירו כמענה אנושי בפרמטר goto_open.
בנוסף ניתן להגדיר שעות פעילות למוקד.
שימו לב המודול בשלבי פיתוח ובעז"ה מתוכנן להמשך ממשק מיוחד עם מענה לכל נציג ישירות מהמחשב, ומנהל המערכת יוכל לנהל את הנציגים ועוד אפשרויות מגוונות ומשוכללות.

להלן ההגדרות:

קוד: בחירת הכל

type=api
api_link=http://ahavat-israel.net/yemot/CallCenter.php
api_add_0=goto_open=//לאן יעבור המאזין שהגיע תורו
api_add_1=goto_close=//לאן יעבור המאזין כשהמוקד סגור ואחרי השמעת שעות הפעילות (להשארת פתוח השאירו את שעות הפעילות ריקות)
api_add_2=time_open_hour_from=//פתוח משעה...
api_add_3=time_open_minute_from=//פתוח מדקה...
api_add_4=time_open_hour_to=//פתוח עד שעה...
api_add_5=time_open_minute_to=//פתוח עד דקה...
ניתן להגיב ולצפות במודולים גם בפורום שלנו וכן בשרשור זה

בברכה
שלום
איך מגדירים את המדול הזה???
השמח אם מישהו יוכל להביא לי הסבר מלה מה צריחים לכתוב על כל הגדרה
תודה