דף 1 מתוך 1

פתיחת תיבת הקלטה אישית לתלמיד או לקוח באופן אוטומטי

נשלח: 15:29 06/06/2017
על ידי המוקד החרדי
בס"ד
טיפים ורעיונות מבית "המוקד החרדי" למערכת ivr משוכללת.

פרק 1: פתיחת תיבת הקלטה אישית לתלמיד או לקוח באופן אוטומטי (בהמשך למודול https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic.php?f=8&t=1649 )

כעת תילמדו כיצד לבנות מערכת שהלקוח או התלמיד יוכלו לפתוח תיבת הקלטה אישית לפי מספר טלפון או לפי ת.ז או לפי מספר שיבחר, וכל זאת ללא צורך בשום פעולה של מנהל המערכת!!!

שלב 1: פותחים מערכת ivr משוכללת וקלה לתיפעול ב"מוקד החרדי" בשלוחה 3/2/2 קוד המערכת- 944, (פתיחת המערכת בחינם וללא כל תשלום, ובחסות "ימות המשיח פתרונות תקשורת".

שלב 2: נכנסים למערכת דרך האתר ומגדירים את שלוחה 2-

קוד: בחירת הכל

type=record
folder_move=id
record_name=no
שלב 3: מגדירים את שלוחה 1-

קוד: בחירת הכל

type=go_to_folder
go_to_folder=/2/phone
שלב 4: פותחים בתוך שלוחה 2 שלוחת תפריט בשם phone ,

שלב 5: פותחים בתפריט הראשי קובץ ini בשם ivr ובתוכו מגדירים-

קוד: בחירת הכל

type=playfile
.

וזהו...
כעת כל לקוח או תלמיד שיקליט תוכן בשלוחה 2-
יפתח באופן אוטומטי תיבת הקלטה אישית בשם של מספר הטלפון של מקליט ההודעה, ועל מנת לשמוע את ההקלטות יש להכנס לשלוחה 1 ולאחר מכן להקיש את מספר הטלפון של בעל התיבה.

מומלץ להקליט בתפריט הראשי של המערכת "לשמיעת ההקלטות הקש 1 להקלטת תוכן הקש 2"
כמו כן להקליט בתפריט phone שבתוך שלוחה 2- "אל מנת לשמוע את ההקלטות שלך אנא הקש את מספר הטלפון שלך"
בהצלחה!!!

בחסות: "המוקד החרדי" - כלי עזר, משחקים, פתרונות תקשורת, סקרים טלפונים, ועוד...
-0772301246-

Re: פתיחת תיבת הקלטה אישית לתלמיד או לקוח באופן אוטומטי

נשלח: 16:19 06/06/2017
על ידי נבון
הבעיה היא שכל אחד יכול להקיש מספר טלפון של מישהו אחר

Re: פתיחת תיבת הקלטה אישית לתלמיד או לקוח באופן אוטומטי

נשלח: 16:25 06/06/2017
על ידי נבון
הבעיה היא שכל אחד יכול להקיש מספר טלפון של מישהו אחר
אולי עדיף שכל אחד יבחר לעצמו את את שם השלוחה בהתחברות לפי מספר אישי

קוד: בחירת הכל

enter_id_type=digits
ובשלוחה 1 יגדיר

קוד: בחירת הכל

go_to_folder=/2/digits
באם מוגדר enter_id_type=digits ורוצים שיכניס במספר ספרות שונה מ 4, ניתן לשנות בערך

קוד: בחירת הכל

enter_id_type_digits_amount=8
בדוגמא זו יכניס ב 8 ספרות.

במידה והמאזין לא הקיש את המספר האישי לאחר ההודעה, ניתן להגדיר כמה שניות המערכת תמתין לפני שתודיע שוב את ההודעה "אנא הקש את המספר האישי" - ברירת מחדל היא שהמערכת ממתינה 8 שניות. ניתן להגדיר כמות שניות אחרת:

קוד: בחירת הכל

enter_id_timeout=10
בדוגמא המערכת תמתין 10 שניות לפני שתשמיע שוב את ההודעה של "אנא הקש את המספר האישי".

Re: פתיחת תיבת הקלטה אישית לתלמיד או לקוח באופן אוטומטי

נשלח: 20:07 06/06/2017
על ידי שמוליק770
את שלוחה Phone צריך להגדיר כתפריט?

Re: פתיחת תיבת הקלטה אישית לתלמיד או לקוח באופן אוטומטי

נשלח: 22:21 06/06/2017
על ידי המוקד החרדי
את שלוחה Phone צריך להגדיר כתפריט?
בהחלט!
שלב 4: פותחים בתוך שלוחה 2 שלוחת תפריט בשם phone ,

Re: פתיחת תיבת הקלטה אישית לתלמיד או לקוח באופן אוטומטי

נשלח: 21:06 01/04/2018
על ידי קימבוניישן
בס"ד
טיפים ורעיונות מבית "המוקד החרדי" למערכת ivr משוכללת.

פרק 1: פתיחת תיבת הקלטה אישית לתלמיד או לקוח באופן אוטומטי (בהמשך למודול https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic.php?f=8&t=1649 )

כעת תילמדו כיצד לבנות מערכת שהלקוח או התלמיד יוכלו לפתוח תיבת הקלטה אישית לפי מספר טלפון או לפי ת.ז או לפי מספר שיבחר, וכל זאת ללא צורך בשום פעולה של מנהל המערכת!!!

שלב 1: פותחים מערכת ivr משוכללת וקלה לתיפעול ב"מוקד החרדי" בשלוחה 3/2/2 קוד המערכת- 944, (פתיחת המערכת בחינם וללא כל תשלום, ובחסות "ימות המשיח פתרונות תקשורת".

שלב 2: נכנסים למערכת דרך האתר ומגדירים את שלוחה 2-

קוד: בחירת הכל

type=record
folder_move=id
record_name=no
שלב 3: מגדירים את שלוחה 1-

קוד: בחירת הכל

type=go_to_folder
go_to_folder=/2/phone
שלב 4: פותחים בתוך שלוחה 2 שלוחת תפריט בשם phone ,

שלב 5: פותחים בתפריט הראשי קובץ ini בשם ivr ובתוכו מגדירים-

קוד: בחירת הכל

type=playfile
.

וזהו...
כעת כל לקוח או תלמיד שיקליט תוכן בשלוחה 2-
יפתח באופן אוטומטי תיבת הקלטה אישית בשם של מספר הטלפון של מקליט ההודעה, ועל מנת לשמוע את ההקלטות יש להכנס לשלוחה 1 ולאחר מכן להקיש את מספר הטלפון של בעל התיבה.

מומלץ להקליט בתפריט הראשי של המערכת "לשמיעת ההקלטות הקש 1 להקלטת תוכן הקש 2"
כמו כן להקליט בתפריט phone שבתוך שלוחה 2- "אל מנת לשמוע את ההקלטות שלך אנא הקש את מספר הטלפון שלך"
בהצלחה!!!

בחסות: "המוקד החרדי" - כלי עזר, משחקים, פתרונות תקשורת, סקרים טלפונים, ועוד...
-0772301246-
אני לא יודע למה אבל לאחר כמה פעמים שניסיתי הפונקציה לא עובדת כלל.