דף 1 מתוך 2

תא קולי פרטי לטלפון האישי

נשלח: 14:13 15/03/2017
על ידי נחמן רבינוביץ
לפני תקופה עברתי לחברת אורנג' וגיליתי שאין לי תא קולי משום מה
פתחתי מערכת חדשה הגדרתי את התפריט הראשי כ"פילטר"
עכשיו כולם עוברים לתוך שלוחה 1/1 שמוגדרת כ"תא קולי ללא הגבלה השולח העתק למייל" ואני עובר לשלוחה 0 שמוגדרת כ"תפריט כאשר 0/0 מוגדר כ"כניסה לניהול"
שלוחה 1 מוגדרת כניתוק השיחה כך שמי שמקיש בסיום ההודעה *4 שומע ההודעה מבוטלת ולאחר מכן השיחה מתנתקת בטלפון שלי הגדרתי שלאחר 30 שניות שאינני מרים זה מופנה לאותו מערכת ולסיום התקשרתי לידידי ואמרתי לא שאני מתקשר אליו אבל שלא יענה לי והתקשרתי אליו מתוך הניהול וכך קיבלתי לאימייל הקלטה אוטנטית של"השיחה מועברת לתא קולי ---הגעתם למשיבון הקולי של...
ולאחר מכן התקשרתי בועידה לשלוחת הקלטות שוב למערכת רגילה של "ימות המשיח" והוספתי את עצמי לרשימת תפוצה שאני כבר ממילא קיים שם ואז קיבלתי את ההקלטה שמקריאה את מספר הטלפון שלי
פשוט חיברתי את ההקלטות והנה יש לי תא קולי רגיל ביותר ששולח לי העתק למייל וגם אני יכול לשמוע הודעות דרך הטלפון
אני רק רוצה לבקש אם מאן דהו איך אני מגדיר שההקלטות של התא קולי ישוכפלו גם לשלוחת השמעת קבצים שאני אוכל לשמוע אותם יותר נורמלי...
והאם מישהו יודע אם זה: https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic ... 1210#p6002 יכול לעזור לי בענין???

Re: תא קולי פרטי לטלפון האישי

נשלח: 14:51 15/03/2017
על ידי נבון
לפני תקופה עברתי לחברת אורנג' וגיליתי שאין לי תא קולי משום מה
פתחתי מערכת חדשה הגדרתי את התפריט הראשי כ"פילטר"
עכשיו כולם עוברים לתוך שלוחה 1/1 שמוגדרת כ"תא קולי ללא הגבלה השולח העתק למייל" ואני עובר לשלוחה 0 שמוגדרת כ"תפריט כאשר 0/0 מוגדר כ"כניסה לניהול"
שלוחה 1 מוגדרת כניתוק השיחה כך שמי שמקיש בסיום ההודעה *4 שומע ההודעה מבוטלת ולאחר מכן השיחה מתנתקת בטלפון שלי הגדרתי שלאחר 30 שניות שאינני מרים זה מופנה לאותו מערכת ולסיום התקשרתי לידידי ואמרתי לא שאני מתקשר אליו אבל שלא יענה לי והתקשרתי אליו מתוך הניהול וכך קיבלתי לאימייל הקלטה אוטנטית של"השיחה מועברת לתא קולי ---הגעתם למשיבון הקולי של...
ולאחר מכן התקשרתי בועידה לשלוחת הקלטות שוב למערכת רגילה של "ימות המשיח" והוספתי את עצמי לרשימת תפוצה שאני כבר ממילא קיים שם ואז קיבלתי את ההקלטה שמקריאה את מספר הטלפון שלי
פשוט חיברתי את ההקלטות והנה יש לי תא קולי רגיל ביותר ששולח לי העתק למייל וגם אני יכול לשמוע הודעות דרך הטלפון
אני רק רוצה לבקש אם מאן דהו איך אני מגדיר שההקלטות של התא קולי ישוכפלו גם לשלוחת השמעת קבצים שאני אוכל לשמוע אותם יותר נורמלי...
והאם מישהו יודע אם זה: https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic ... 1210#p6002 יכול לעזור לי בענין???
1. אתה יכול לפנות לאורנג' בשביל להפעיל את התא קולי שלך "זה חינם"
2. תא קולי ששולח העתק למייל זה בעצם שלוחת הקלטות רגיל שהקבצים נשמרים באותה שלוחה (1/1)
ולכן אתה יכול לעשות פילטר לטלפון שלך לשלוחה 2 ואת שלוחה 2 תגדיר

קוד: בחירת הכל

type=playfile
folder_to_play=/1/1
ומיד שתכנס למערכת תשמע את ההודעות

Re: תא קולי פרטי לטלפון האישי

נשלח: 14:54 15/03/2017
על ידי מנחם מענדל מענדי
לפני תקופה עברתי לחברת אורנג' וגיליתי שאין לי תא קולי משום מה
פתחתי מערכת חדשה הגדרתי את התפריט הראשי כ"פילטר"
עכשיו כולם עוברים לתוך שלוחה 1/1 שמוגדרת כ"תא קולי ללא הגבלה השולח העתק למייל" ואני עובר לשלוחה 0 שמוגדרת כ"תפריט כאשר 0/0 מוגדר כ"כניסה לניהול"
שלוחה 1 מוגדרת כניתוק השיחה כך שמי שמקיש בסיום ההודעה *4 שומע ההודעה מבוטלת ולאחר מכן השיחה מתנתקת בטלפון שלי הגדרתי שלאחר 30 שניות שאינני מרים זה מופנה לאותו מערכת ולסיום התקשרתי לידידי ואמרתי לא שאני מתקשר אליו אבל שלא יענה לי והתקשרתי אליו מתוך הניהול וכך קיבלתי לאימייל הקלטה אוטנטית של"השיחה מועברת לתא קולי ---הגעתם למשיבון הקולי של...
ולאחר מכן התקשרתי בועידה לשלוחת הקלטות שוב למערכת רגילה של "ימות המשיח" והוספתי את עצמי לרשימת תפוצה שאני כבר ממילא קיים שם ואז קיבלתי את ההקלטה שמקריאה את מספר הטלפון שלי
פשוט חיברתי את ההקלטות והנה יש לי תא קולי רגיל ביותר ששולח לי העתק למייל וגם אני יכול לשמוע הודעות דרך הטלפון
אני רק רוצה לבקש אם מאן דהו איך אני מגדיר שההקלטות של התא קולי ישוכפלו גם לשלוחת השמעת קבצים שאני אוכל לשמוע אותם יותר נורמלי...
והאם מישהו יודע אם זה: https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic ... 1210#p6002 יכול לעזור לי בענין???
1. אתה יכול לפנות לאורנג' בשביל להפעיל את התא קולי שלך "זה חינם"
2. תא קולי ששולח העתק למייל זה בעצם שלוחת הקלטות רגיל שהקבצים נשמרים באותה שלוחה (1/1)
ולכן אתה יכול לעשות פילטר לטלפון שלך לשלוחה 2 ואת שלוחה 2 תגדיר

קוד: בחירת הכל

type=playfile
folder_to_play=/1/1
ומיד שתכנס למערכת תשמע את ההודעות
כן אבל אם הוא רוצה למחוק את ההודעות הוא לא יצליח מפני שהוא לא הקליט את ההודעה!!!
לכן העלתי בעבר הצעה לפיתוח שהמורשים בלבד יוכלו למחוק הודעות גם ללא צורך בכניסה לניהול וגם אם הם לא הקליטו את ההודעה.

Re: תא קולי פרטי לטלפון האישי

נשלח: 15:46 15/03/2017
על ידי נבון
כן אבל אם הוא רוצה למחוק את ההודעות הוא לא יצליח מפני שהוא לא הקליט את ההודעה!!!
לכן העלתי בעבר הצעה לפיתוח שהמורשים בלבד יוכלו למחוק הודעות גם ללא צורך בכניסה לניהול וגם אם הם לא הקליטו את ההודעה.
נראה לי שבוואצאפון זה עובד כך שהמנהל לא צריך להקיש סיסמה
ואם כן נראה לי שזה לא כ"כ בעיה להגדיר את זה גם בivr

Re: תא קולי פרטי לטלפון האישי

נשלח: 16:47 15/03/2017
על ידי sbb0799
החיסרון בתא קולי כזה שאתה לא יודע אם משהו השאיר לך הודעה
אפשר לעשות שהמייל יהיה מחובר לשירות מייל 2 פון של מסר אבל זה לא עוזר כשהפלאפון מכובה
חוץ מזה שלפעמים הם מאחרים בצינתוק

Re: תא קולי פרטי לטלפון האישי

נשלח: 16:54 15/03/2017
על ידי נבון
החיסרון בתא קולי כזה שאתה לא יודע אם משהו השאיר לך הודעה
אפשר לעשות שהמייל יהיה מחובר לשירות מייל 2 פון של מסר אבל זה לא עוזר כשהפלאפון מכובה
חוץ מזה שלפעמים הם מאחרים בצינתוק
ניתן להוסיף שאחרי ההקלטה (אם אישר) יעבור לשלוחת הפעלת קמפיין מהיר שישלח צינתוק לרשימת תפוצה של המנהל

לדוגמא למעבר לשלוחה 2 אם ההקלטה אושרה, יש להגדיר:

קוד: בחירת הכל

record_end_goto=/2
וכן, למעבר לשלוחה 3 אם ההקלטה בוטלה, יש להגדיר:

קוד: בחירת הכל

record_cancel_goto=/3

Re: תא קולי פרטי לטלפון האישי

נשלח: 17:00 15/03/2017
על ידי sbb0799
עוד הפעם זה לא עוזר כשהפלאפון מכובה

Re: תא קולי פרטי לטלפון האישי

נשלח: 17:08 15/03/2017
על ידי יהודי
הכי פשוט להגדיר:

קוד: בחירת הכל

folder_move=
ואת השלוחה ההיא להגדיר כרשימה לבנה.
כך תוכל להאזין בקלות להקלטות.

Re: תא קולי פרטי לטלפון האישי

נשלח: 17:40 22/03/2017
על ידי יאיר דהאן
לפני תקופה עברתי לחברת אורנג' וגיליתי שאין לי תא קולי משום מה
פתחתי מערכת חדשה הגדרתי את התפריט הראשי כ"פילטר"
עכשיו כולם עוברים לתוך שלוחה 1/1 שמוגדרת כ"תא קולי ללא הגבלה השולח העתק למייל" ואני עובר לשלוחה 0 שמוגדרת כ"תפריט כאשר 0/0 מוגדר כ"כניסה לניהול"
שלוחה 1 מוגדרת כניתוק השיחה כך שמי שמקיש בסיום ההודעה *4 שומע ההודעה מבוטלת ולאחר מכן השיחה מתנתקת בטלפון שלי הגדרתי שלאחר 30 שניות שאינני מרים זה מופנה לאותו מערכת ולסיום התקשרתי לידידי ואמרתי לא שאני מתקשר אליו אבל שלא יענה לי והתקשרתי אליו מתוך הניהול וכך קיבלתי לאימייל הקלטה אוטנטית של"השיחה מועברת לתא קולי ---הגעתם למשיבון הקולי של...
ולאחר מכן התקשרתי בועידה לשלוחת הקלטות שוב למערכת רגילה של "ימות המשיח" והוספתי את עצמי לרשימת תפוצה שאני כבר ממילא קיים שם ואז קיבלתי את ההקלטה שמקריאה את מספר הטלפון שלי
פשוט חיברתי את ההקלטות והנה יש לי תא קולי רגיל ביותר ששולח לי העתק למייל וגם אני יכול לשמוע הודעות דרך הטלפון
אני רק רוצה לבקש אם מאן דהו איך אני מגדיר שההקלטות של התא קולי ישוכפלו גם לשלוחת השמעת קבצים שאני אוכל לשמוע אותם יותר נורמלי...
והאם מישהו יודע אם זה: https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic ... 1210#p6002 יכול לעזור לי בענין???
1. אתה יכול לפנות לאורנג' בשביל להפעיל את התא קולי שלך "זה חינם"
2. תא קולי ששולח העתק למייל זה בעצם שלוחת הקלטות רגיל שהקבצים נשמרים באותה שלוחה (1/1)
ולכן אתה יכול לעשות פילטר לטלפון שלך לשלוחה 2 ואת שלוחה 2 תגדיר

קוד: בחירת הכל

type=playfile
folder_to_play=/1/1
ומיד שתכנס למערכת תשמע את ההודעות
כן אבל אם הוא רוצה למחוק את ההודעות הוא לא יצליח מפני שהוא לא הקליט את ההודעה!!!
לכן העלתי בעבר הצעה לפיתוח שהמורשים בלבד יוכלו למחוק הודעות גם ללא צורך בכניסה לניהול וגם אם הם לא הקליטו את ההודעה.
זה בעייתי בגלל שבשנים האחרונות נפוץ הזדהות עם מספר אחר וברגע שמישהו ידע את המספר של מנהל המערכת ויכנס למערכת בהיזדהות שלו ילך שם שישו ושימחו....

Re: תא קולי פרטי לטלפון האישי

נשלח: 18:38 22/03/2017
על ידי נחמן רבינוביץ
מי אמור בכלל לדעת את מספר הטלפון של המערכת????